Derin ile Alp fakülteye girdiler,dersliğe doğru yürüyorlardı birden biri :
-Deriiiin diye seslendi.Derin,arkasına dönüp baktı ve seslenen kişiye farkettirmeden yüzünde bu karşılaşmadan hiç hoşlanmadığını belirten bir ifade belirdi.Derin'in yüzündeki bu ifadeyi Alp farketmişti ve sessiz bir şekilde Derin'e doğru eğilerek:
-Ne oldu,kim bu dedi.Derin de cevap verdi:
-Bu önceki okulumdan Melis,kendisini hiç sevmem,çok gıcık,kendini beğenmiş ve ukalalıkla sınır tanımayan aynı zamanda kimseyi çekemediğinden herkesle alay eder,bir yolunu bulur ve mutlaka onları küçük düşürecek şeyler yapar bide az kalsın unutuyordum herkesin sevdiği ve arasının iyi olduğu kişilerle aralarını bozar.
Alp:
-İnanmıyorum tüm kötü özellikleri üzerinde toplamış anlaşılan ama belki değişmiştir çoğu insan böyle,hem neredeyse çevredeki tüm insanlar kötü herkes birbirinin arkasından iş çeviriyor ve başkalarıyla alay etmeyi seviyor,istersen önce konuş ve ondan sonra karar ver ön yargılı olmamanda fayda var.
Melis bir yandan Derinlerin yanına doğru yürüyerek bir yandan konuşarak:
-Heeeyyy,Derin beni tanımamazlıktan mı geliyorsun yoksa?
Derin:
-Melis,açıkçası seni burada gördüğüme sevindiğim söylenemez ne de olsa herkese neler yaşattığını ve ne oyunlar oynadığını ikimiz de biliyoruz dedi.
Melis:
-Off Derin hiç değişmemişsin hep aynı sıkıcı Derin'sin.Hep felsefe yapıyorsun sıkılmıyor musun kızım,yanındaki de sevgilin galiba hem ne kadar çabuk unutmuşsun Aksel'i ben de Derin vazgeçmez falan diyordum ama Aksel'i çok çabuk unutmuşsun.
Derin:
-Sıkıcı olan ben değilim sen ve senin gibiler,anlaşılan hâlâ felsefeden anlamıyorsun baksana normal günlük konuşma cümleleriyle felsefi cümleleri bile karıştırıyorsun,bir konuya da açıklık getireyim Alp benim sevgilim değil arkadaşım ben senin gibi okulun ilk günlerinde kendime sevgili yapan tiplerden değilim herkesi kendin sanma istersen ayrıca konuşmalarına dikkat et benimle özel hayatım hakkında böyle ileri geri konuşamazsın hatırlatayım sen benim arkadaşım bile değilsin ve özel hayatım,geçmişte yaşadığım olaylar seni hiç ilgilendirmez diyerek hızla oradan uzaklaşmaya başladı.
Alp:
-Derin,bekle !
Derin:
-Sakın Alp,peşinden gelme,haklısın o kadar çok değişmiş ki hem ben seni niye dinliyorsam hiç değişmemiş işte sana uyup onunla konuştum ya sen olmasaydın onu görmezden gelebilirdim ya da başka bir yol bulurdum.
Alp:
-Bana kızmakta haklısın ama nereye,ders başlayacak benim yüzümden daha ilk günden dersi kaçırmanı istemem.
Derin:
-Seni hiç ilgilendirmez diyerek merdivenlerden hızla inmeye başladı.Merdivenlerden inerken telefonu çaldı,arayan Alya'ydı ama Derin gelen çağrıyı reddetti.Alya her ne kadar en yakın arkadaşı olsa da şuan morali onunla konuşamayacak kadar bozuktu.Derin arabasına binip üniversiteden ayrıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİR BAŞLANGIÇ
RomanceDerin,yaşadığı hayal kırıklıklarının ardından yeni bir başlangıç yapmıştır ve geçmişteki hatalarını tekrarlamamaya kararlıdır.Bu yeni başlangıcın Derin'in hayatını nasıl etkileyeceğini ve Derin'i bekleyen sürprizleri hep beraber göreceğiz...