Kapı çalıyordu,Derin kapıyı açtı.
Alya:
-Neler oluyor,anlat.
Derin:
-Sabah hazırlandım merdivenlerden inerken dengemi kaybettim ve merdivenlerden yuvarlandım,hastaneye gittik,doktor kolumun kırıldığını söyledi ve kolum alçıya alındı.Eve geldiğimizde Alp aradı,neden okula gelmediğimi sordu,ben de olanları anlattım,geleceğini söyledi.Aradan biraz zaman geçince kapı çaldı.Gelenin Alp olduğunu düşündüm ama değildi..
Alya hemen sordu :
-Peki gelen kimdi ?
Derin:
-Gelen Aksel'di.
Alya:
-İnanamıyorum onca şeyden sonra nasıl gelebilir,yüzsüzlük dedikleri bu olsa gerek,peki sonra ne oldu ?
Derin:
-Benden özür diledi ve bir şans daha istedi,ben de bunun mümkün olmadığını söyledim.
O sırada Alya'nın gözü masanın üstündeki çiçeklere kaydı :
-Çiçekleri Aksel mi getirdi yoksa ?
Derin:
-Hayır,çiçekleri Alp getirdi.
Alya:
-Nasıl yani,Alp sana çiçek getirdi ve kırmızı lale ?
Derin:
-Evet,Alp getirdi ne oldu,Alya bazen senin gözlerinin görmediğini falan düşünüyorum,bak gözünün önünde kırmızı lale var işte.
Alya:
-Görüyorum görmesine ama çok şaşırdım,Derin çiçeklerin ifade ettiği anlamlardan haberin yok mu ?
Derin:
-Off Alya işim gücüm yok çiçeklerin ifade ettiği anlamları mı araştırayım ?
Alya:
-Kırmızı lale,seni seviyorum anlamına gelir,çocuk bildiğin sana aşkını itiraf etmek istemiş.
Derin:
-Yok daha neler,saçmalama istersen hastayım diye getirmiş işte,sen hiç görmedin mi hasta ziyaretine giderken nezaket olarak çiçek götürülür.
Alya:
-Tabi tabi sen anca kendini kandır.Neyse ben gideyim artık işlerim var.
Derin:
-Tamam,yarın okula gelmeyi düşünüyorum ders notlarını alıp eve dönerim,yarın görüşürüz.
Alya:
-Görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BİR BAŞLANGIÇ
RomanceDerin,yaşadığı hayal kırıklıklarının ardından yeni bir başlangıç yapmıştır ve geçmişteki hatalarını tekrarlamamaya kararlıdır.Bu yeni başlangıcın Derin'in hayatını nasıl etkileyeceğini ve Derin'i bekleyen sürprizleri hep beraber göreceğiz...