Witam, witam!
Jest to nowy fanfik o KxK, będzie lepiej dopracowany. Piszę ten rozdział i potłukłam przez moją babcię telefon, gratulacje Juleczko.. ehh XD i to uczucie gdy piszesz nową książkę przy babci. M.in. powodzenia w czytaniu!• Marek •
Ja już nie wytrzymuję, nie mam pieniędzy na nic. Ani na mieszkanie, po prostu nie mogę spłacić czynszu, telefonu, ogółem mówiąc nie mam nic. Odkąd mój tata zginął w wypadku, moja mama wyprowadziła się do Niemczech moje życie legło w gruzach. Nie mam się komu wyżalić - no chyba że zadzwonię do kilku kolegów.Pierwsza próba - dzwonię do Mateusza, nie odebrał.
Zacząłem dzwonić jeszcze do kilku osób które także nie odbierały i postanowiłem że zadzwonię do ostatniego kontaktu - czyli Łukasza.
Łukasz był moim dobrym, starym kolegą jeszcze z liceum czyli dokładnie ostatnio widzieliśmy się 2 lata temu. Wiedziałem gdzie kiedyś mieszkał, a może i nadal tam mieszka ale tego mi nie wiadomo. Zadzwoniłem do niego.
- Halo?
- Hej Marek! Co u Ciebie?
- Wszystko okej, gdyby nie to że nie mam domu nie mam nic już.. a zarobić nie zarobię nie jestem pełnoletni..
- Hmm.. nie mogę Ci pomóc, przykro mi. Ale mogę Ci coś zaproponować.
- Słucham..
- Możesz u mnie zamieszkać ale pod jednym warunkiem - będziemy współpracować.
- Na czym będzie polegać współpraca?
- No.. założymy kanał na You Tube. Okej?
- Tak, gdzie mam przyjechać i o której?
- Adres wyśle Ci w SMS a jeżeli chodzi o godzinę to przyjedź kiedy chcesz.
Jeżeli mam zarobić w taki sposób, nie przeszkadza mi to kompletnie. Ważne że będę mógł chociaż cokolwiek spłacić, i ogólnie będę mógł porozmawiać z nim.
- Okej. Pa.
Rozłączyłem się, po chwili doszedł do mnie sms od numeru Łukasza.
- górna 11a, Szczecin.
Z resztek moich danych komórkowych sprawdziłem ile drogi mam do Łukasza. 10 minut drogi stąd. Spakowałem się, założyłem kurtkę i buty i wyszedłem z domu. Zakluczyłem go i zacząłem kierować się w stronę domu Łukasza.
----------
oMg aLe To bEdZIE zAjEbIsTa książka wg mnie XD
@PIEEDOLSIE
No więc dziękuję za czytanie XD
Do następnego uwu
CZYTASZ
Blind Love | KxK | Zawieszona, Napiszę 2 Wersję Jej XD |
Fanfictionpusta butelka po winie na stole, mareczka oczunie są we mnie wpatrzone. Lafju ludziska i oczywiście nasze kaikska