Pov. Łukasz UwU
Miałem zamiar zrobić Marusiowi niespodziankę. Od dawna, w sumie od kilku już lat gadał że chciał jechać do Hiszpanii, i z tego co wiem umieszczał to na liście swoich marzeń jako jedno z pierwszych. Dlatego, postanowiłem je spełnić. Dopóki młody jeszcze spał, szybkim ruchem wziąłem torbę na jego rzeczy i spakowałem ciuchy na cały tydzień. Gdy już skończyłem, spakowałem swoje rzeczy. Sam byłem szczęśliwy z tego wyjazdu ponieważ, wiem że moje słoneczko będzie szczęśliwe, a jeżeli on to ja też. Pocałowałem go w czółko, i uciekłem z domu żeby schować torby do samochodu. Wróciwszy do domu, do pokoju mojego i Marka.
- Maruś, wstawaj. Koteeek! - a on tylko próbował się rozbudzić - Chodź szybko bo się spóźnimy.
- Gdzie - ziewnął i przetarł oczki rękawami, takie to było słodkie, że aż się.. podnieciłem.
Na szczęście młody tego nie zauważył tylko zaczął się zbierać, a gdy się już rozbudził szedł za mną prosto do samochodu.
- Co ja mam Ci chuja obciągać w tym samochodzie że aż musieliśmy wyjść? - zażartował, chociaż w sumie mógłby to zrobić. Odpowiedziałem mu tylko foczym śmiechem.
- Nie, jedziemy gdzieś po prostu. - a jednak odważyłem się mu odpowiedzieć, jednocześnie się śmiejąc.
Jechaliśmy tak jeszcze ok. 90 minut, gdy w końcu dojechaliśmy na lotnisko. Samochodem raczej do Hiszpanii nie dojechałbym. Ostatnio gdy jechaliśmy do Niemiec, prawie zaslabnąłem. Wolałbym nie ryzykować.
Wziąłem nasze torby w jedną rękę, a drugą trzymając blondyna.
- Po co jesteśmy tutaj? - zapytał mnie
- Jedziemy do Hiszpanii.. - uśmiechnąłem się, i całowałem Mareczka a on śmiał się prosto w moje usta.
- Idiota gupi - powiedział mi.
- No ale twój - odpowiedziałem mu.
Daliśmy bagaże do przejrzenia ich, a w tym czasie się przytuliliśmy. Gdy w końcu mogliśmy je odzyskać poszliśmy dalej i czekaliśmy na odprowadzenie. Oczywiście wziąłem pierwszą klasę, bo to w sumie dla mojej kruszynki.
/////////////
ELO SKURWYSYNY
JESTEM NA WYCIECZCE SZKOLNEJ Z PIEEDOLSIE I illegalbixch
ELO SKURWYSYYYEdit z 01.03.2020
Zapraszam na kolejny, i chyba ostatni rozdzial
CZYTASZ
Blind Love | KxK | Zawieszona, Napiszę 2 Wersję Jej XD |
Fanfictionpusta butelka po winie na stole, mareczka oczunie są we mnie wpatrzone. Lafju ludziska i oczywiście nasze kaikska