Obejrzałem kilka odcinków i czułem że to nie są moje klimaty więc włączyłem netflixa. Jednak usłyszałem krzyk z góry, był to któryś cienki głos - tak zwany głos należący do Marka. Żeby sprawdzić co się stało poszedłem do blondyna.
- Marek, co się stało? - zapytałem
- Nic, nic po prostu miałem koszmar. Pierdolony koszmar..
- Wszystko w porządku?
- N-nie, b-boje się.
Usiadłem koło niego i się znowu przytuliłem. Czułem jak ciepło (69 słowo to ciepło XD) rozlewa się po całym moim ciele. Nie odczuwałem tego jeszcze nigdy, nawet wtedy gdy przytulałam się z Kariną.
- A.. i mam pytanie Łuki..
Zdrobnił moje imię po raz pierwszy, trochę się zdziwiłem ale postanowiłem że mu odpowiem.
- Tak?
- Położysz się ze mną?
Kiwnąłem głową i położyłem się koło różowowłosego (tragedia Marek.. tragedia). Wtulił się we mnie a ja objąłem go moimi rękoma mocniej. Po chwili zasnęliśmy.
• Marek •
Śniło mi się że Karina wróciła i zabrała mi Łukasza. Wiem - może to brzmieć jakbym był gejem ale sam w sumie nie wiem. Poprosiłem blondyna (kurwa mać, blondyn i różowo włosy XDDD) żeby położył się ze mną. Zdziwiłem się trochę bo się zgodził. Skoro ma dziewczynę to jest raczej hetero, ale ja nie będę w nic wnikać. Ważne że zasnąłem normalnie na dodatek w objęciach blondyna. Za każdym razem czułem takie ciepło którego jeszcze nigdy nie odczuwałem. Ale do rzeczy - mieliśmy z Łukaszem założyć kanał na YouTube.
------------
Hej.
Dziś macie 2 rozdziały wiem że krótkie ale wstawilam z zapasowych. Opinie proszę w kom 💫
CZYTASZ
Blind Love | KxK | Zawieszona, Napiszę 2 Wersję Jej XD |
Fanfictionpusta butelka po winie na stole, mareczka oczunie są we mnie wpatrzone. Lafju ludziska i oczywiście nasze kaikska