Bir ay sonra
Antremanlar artık başladığı için Rose ile çok çalışamıyorduk. Zaten bir kere habersiz odasına girmiştim ve Hope ile yataktaydılar...çok utanç vericiydi tabii. O zamandan beri pek çalışmaya heveslenemedim.
Antreman yaptığımız yerde hareketleri yapıyordum ve o sırada Rose, Jen ve Jisoo gideceklerini söylediler.
Ben: Hadi kızlar daha yeni bitti zaten antreman.
Rose:Evet ve bizim sevgilimiz var.
Ben:Bizden daha çok siz oldunuz. Tebrikler.
Duymamazlıktan geldiler ve gittiler. Gerçekten bu sevgili işini ben yokken çok abartmışlardı. O sırada kapı çalındı.
Ben: Gidin siz sevgilinize istemiyorum sizi.
Kook:Maalesef gidemem.
Ben:Ha Kook sen miydin..
Gelip yanıma oturdu ben de oturdum.
Ben:Ee nasılsın?
O sırada Kook'un telefonu çaldı ve ekranda Güzelim yazıyordu ondan önce telefona uzandım.
Ben:Güzelim kim?
Jungkook: Arkadaşım..
Ben:KOOK SEN BENİMLE FLÖRTLEŞİRKEN BAŞKA KIZLARI DA MI GÖTÜRÜYORSUN?
Jungkook:Biz sadece arkadaşız.
Telefonu açıp kızı aradım.
Soeyon: Selam Balım!!
Telefonu kapattım. O sırada kapıya Suga geldi.
Suga: Kardeşim işte şimdi s*çtın.
Ben: Sen de mi biliyordun??
Suga biraz düşündü sonra Jungkook'a bakıp hemen telaşla konuştu.
Suga:No honey, really really I don't know.
Ben:Bir dr balım mı diyorsun?
Jungkook telefonu almaya uzandı o sırada telefonunu karşı duvara fırlattım. Bir psikopat gibi de gülümsedim.
Ben: Hadi şimdi gidip al.
Ayağa kalktım ve kapıya yürüdüm Suga'yı itip dışarı çıktım ve kapıyı sertçe kapattım. Ama öyle böyle değil. O kadar sert kapattım ki bütün odada sesi yankılandı.
-Jungkook'un ağzından-
Jk: Al işte yaptığını beğendin mi?
Suga: Kanki ben hiç bir şey yapmadım mutfak diye yanlışlıkla bu odaya girdim o kadar.
Suga odadan çıktı. Ben de çıkıp etrafa bakındım. Sonra karşı binanın yangın kapısının açık olduğunu gördüm. Başımı yukarıya çevirdim ve Lisa gerçekten oradaydı. Hızlı adımlarla merdiveni çıktım. Ve sonunda onun yanına ulaştım.
Jk: Lisa lütfen beni dinle.
Omzuna dokundum sonra bana dönmeyince Lisa'yı kendime çevirdim.
Lisa:Soyeon'u aradım ve onunla birlikteymişsin..Bunu nasıl yaptın?
Biraz daha ağladı.
Lisa: Bunu bana beni sevdiğini söylerken nasıl yaptın?? Lütfen söyle, nasıl??
Jungkook: Lisa gerçekten bunu sana söylemek içim geldim. Soyeon ile biraz konuşuyorduk ve o beni öptü. Ve sanırım etkilendim Lisa çok özür dilerim.
Gözlerime baka baka ağladı.
Bana baka baka yandı.
Elimde bir barda su vardı ama
onun alevleri dinmiyordu bana karşı.
Ayağa kalktı ve bana tokat attı.
Kendini ağlamamak için tutuyordu ve konuşuyordu.Lisa:Sakın..bir..dâhâ..benim yakınımda..bulunma!
Omzuma sertçe çarpıp gitti.
Ateşi sanki yürüdüğü yolları yakıyordu.
İlk defa canım bu kadar acımıştı ve bu kadar çaresiz hissetmiştim.
Çünkü yanı başımda ağlamıştı ve ben ona sadece başka birinden hoşlandığımı söylemiştim.
Merdivenlerden aşşağı indim ve Soyeon'u gördüm. Yanıma geldi ve bana kocaman sarılıp küçük bir öpücük verdi.Soyeon: Hayatım üzülme. Sadece sana takıntılı olanlardan biri. Lisa güçlü bir kızdır kendini toplar.
İyide Soyeon. Ben bunu zaten biliyorum.
Kollarını boynuma daladı ve dudaklarıma yapıştı. Dediğim gibi Soyeon engellenmez bir etkisi vardı. Ama onu öperken hata ile onun Lisa olduğunu sandım ve bir anda onu ittim.Soyeon:KOOK!
Jk:Özür dilerim...Ben..
Bir anda Lisa geldi ve Soyeon'un üstüne atladı kavga etmeye başladılar.
Lisa:Seni aptal fahişe! Her şeyimi aldın elimden! Onu saçma sapan zevklerinle etkiliyorsun sadece, ben de Jk'nin dudaklarına yapışsam beni de sever!
Lisa'yı belinden tutup Soyeon'un üstünden aldım. Soyeon parmağıyla Lisa'yı sonra kendisini gösterdi.
Çok sinirliydi.Soyeon:Jungkook hemen karar ver! Bu takıntılı mı yoksa ben mi??
İkisine de baktım.
-devam edecek-
arkadaşlarr bok gibi bir son oldu kusura bakmayın bu kitaba niye bu kadar sevdiniz anlamadım zatende neyseee aman. Sizce Jk hangi deliyi seçecek? Umarım sıkılmamışsınızdır. 10 okumayı geçerse yenisii
hadi öptüm çz bay-tımay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Hate You (Senden Nefret Ediyorum)/LİSKOOK
RomanceLisa:En sonunda gerçekten bunu başardın... Jk:Lisa seni seviyorum.. Lisa:Senden nefret ediyorum Jk. Jk:Yalan söyledin. Lisa:Sadece seni taklit ediyordum.