-Jungkook'un ağzından-
İkisine de baktım.
Jk:Soyeon, Lisa siz ciddi misiniz?
Ayrıca da Soyeon sen benim sevgilimsin bu soru çok saçma olmadı mı?Soyeon:Haklısın Balım, cevabı ikimizde biliyoruz.
duraksadı
Pardon üçümüzde diyecektim.Güldüm bu ukulaca bir gülüştü ama Soyeon ise bana katılmak için saçma bir gülüş sergiledi.
Lisa arkasını dönüp yürümeye başladı.
Jk:Lisa buraya gelir misin?
Soyeon:Bıraksana kızı..Junkook.
Jk:Soyeon sen aptal mısın? Ne yani bir karı kız meselesi için Lisa'yı mı satacağım? Ona sadece ilişkimizden bahsedecektim sonra fikrini alacaktım. Lisa benim her şeyim kusura bakma ama...
Lisa bana şaşkın gözlerle bakarken onun bileğini tuttum.
Hem Soyeon şokeydi hem de Lisa.Jk:Lisayla olan ilişkimi etkileyecek biri varsa beni unutabilir yani.
Haklısın Balım, cevabı ikimizde biliyoruz.
duraksadım
Pardon üçümüz diyecektim.Soyeon sağ ayağıyla yere sertçe vurdu. Çok sinirlenmişti sert sert bakıyordu.
Soyeon:NASIL YANİ, SEVGİLİNİM BEN SENİN?
Lisa:SOYEON!
Lisa alt dudağını ısırıp gülümsedi sonra ise gözlerini devirdi.
Lisa:Yeter,
Lisa'nın yanıma gelirken bir anda eliyle bana dur işareti yaptı.
Lisa:..Jungkook her şeyi bok ediyorsun o yüzden beni seçmenin bir mânası bile yok tamam mı? Soyeon'a sinirlenmemin sebebi ona senin hakkında düşündüklerimi söyledikten sonra bunu yapmasıydı...
Her neyse! Ben gidiyorum.-Lisa'nın ağzından-
Elimi salladım bye bye dercesine, arkamı dönüp yürüdüm. O sırada Suga'nın bana şaşkınlıkla baktığını gördüm kolundan tutup onu da peşinden sürükledim.
12 okuma sonra devaö
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Hate You (Senden Nefret Ediyorum)/LİSKOOK
RomanceLisa:En sonunda gerçekten bunu başardın... Jk:Lisa seni seviyorum.. Lisa:Senden nefret ediyorum Jk. Jk:Yalan söyledin. Lisa:Sadece seni taklit ediyordum.