4. Bölüm - BullShit

108 8 0
                                    

Lisa:Seni geri aramak  bir hataydı.

Jk:Lisa sana konumu atsam gelir misin?

Lisa:Üzgünüm şuan Rose ile birlikteyim ve sonra biz teklif için bir yere gideceğiz.

Jk:Sabah ki exo şeysi mi?

Telefonu kapattım.
Bu onu ilgilendirmiyor aynı onun beni ilgilendirmediği gibi.

Rose'un yanına geri döndüm. Yemeğimizi bitirdikten sonra sokakta yürümeye karar verdik. Sessizliğimizi bozan kişi Rose'tu.

Rose:Hope ve ben sence âşık mıyız?

Lisa:Bunu neden bana sordun ki?

Rose:Yalnız kaldığımızda çok yakın davranıyor ama birileri geldiğinde ben utanıyorum ama o hiç çekinmiyor.

Lisa:Bunun şimdi âşık olup olmamakla ne alakası var Rose?

Rose:Aşk anlayıştır.

Lisa:O zaman bunu ona söyle.

Rose:Ne diyeceğim? "Etrafımda birileri varken beni elleme" mi?

Lisa:Seni ellemesini geçtim Hope gibi birinin bir kızı ellemesini beklemezdim.

Gözlerini devirdi ve gülümsedi sanki bu hiç bir şey sen dâhâ görmemişsin demek gibiydi ben ise gülmemek için kendimi tuttum.

Lisa:Bence çok tatlısınız. Gökyüzündeki pamukşeker bulutlar gibisiniz. Uyumlu, karışık ama bir o kadar da güzel.

Rose:Ya..Teşekkürler. Siz de öylesiniz.

Bir anda durdum.

Lisa:Siz derken?

Rose:Kook ve sen?

Lisa:ROSE!

Rose:Şakaydı zaten onun sevdiği biri var.

Lisa:Evet ve ayrıcada dediğin gibi aşk anlayıştır. Karşımızdakini acıtacak gücümüz varsa bile yine elimizden geleni yapıp asla incitmemektir onu.

Rose:Kook seni incitmiş gibi konuşuyorsun..?

Lisa:Biraz öyle oldu dün..

Rose tabii meraklanınca olanları anlattım. Aslında fazla sıkı fıkı olmasak da Jungkook ile aramızda güller açardı her zaman.

Rose:Sözleşmeyi boş ver de Jungkook'un yanına git. Yoksa onu ararım!

Lisa:Olmaz ama! Sözleşme beklerse başka birini bulabilirler!

Rose telefonunu hızlıca çıkartıp Kook'u aradı ben ise ona ağlayacak gibi bakıyordum. Vicdan azabı yaşatmak diyoruz buna.

Rose:Lütfen banka otur ve bekle Kook gelecek eğer gidersen kırılırım yemin ederi-

Lisa:Rose, biriciğim sorun değil. Tamam bekliyeceğim gelsin ve kurtulayım şunun tribinden.

Rose:Has*iktir!?!

Lisa:Heyyyy! Ne oldu?

Rose: Sen zaten bugün biraz değişiktin ve şimdide inat etmiyorsun Lisa..Bunu söylemek istemezdim ama sen sanırım birazcık boş değilsin bu Kook'a.

Güldüm o da güldü sonra yanaklarımızı öptük ve kocaman sarıldık arabaya binip kızların yanına gitti. Ben ise banka oturdum ve etrafa bakınmaya başladım. Kısa süre sonra da geldi zaten.

Yanıma oturdu ve bana baktı biraz morali bozuk gibiydi, aptal. Ben bunlara kanmam bana böyle bakman hiç bir şeyi değiştirmez.

Jk:Bana sinirli misin?

Lisa:Sinirli mi?

Jk:Değil misin?

Lisa:Sinirli ne kelime ki? Benim sana olan nefretin yanında az kalır.

Jk:Abartma sana sadece dalgın iken bir şeyle-

sözünü kestim

Lisa:Seni hep merak ediyorum, arıyorum kimse zahmete girmezken...
Ama şuna bak! Bir de sanane diyorsun? Evet sana sinirli değilim çünkü şuan senden nefret ediyorum. Her zaman umursamaz tavrın ve mesafeli duruşunu yıkamıyorum hep bir kötü çocuğu oynamaya çalışmandan nefret ediyorum. Senden nefret ediyorum!

Jk:Sadece benden nefret ettiğini düşündüğüm için sana böyle davranmak istemedim..

Lisa:Lütfen kimi seviyorsan onun yanına git söz seni bir daha aramayacağım.

Jk:Ben Aptal bir Ay'ım. Ama sen de benim Aptal Güneşimsin.

Lisa:Saçmalık..

Jk:Lisa sevgili değiliz şu aptal tribini kes artık!

Lisa:Aptal Ay senden nefret ediyorum!

Jk:Ben de seni seviyorum Aptal Güneş.

Gözlerimi devirdim
Bir dakika ne?
Seni seviyorum ne?

Jk:Kusura bakma, kolay değil beni sevmek.
___________________________________

"Kusura bakma" dedi
"kolay değil beni sevmek"
öylece baka kaldım şaşkın
kim demiş kolayı istediğimi
kolaya değil benim hasretim
zora hasretim ben

Dayanamayıp 4. bölümü yazan bene teşekkürler Tamay'dan

 bölümü yazan bene teşekkürler Tamay'dan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sizi yerim bu neee

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

sizi yerim bu neee

I Hate You (Senden Nefret Ediyorum)/LİSKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin