Daje Ci kwiaty

6K 254 81
                                    

[ Trochę nie po kolei, ale mam nadzieję, że nie będziecie mieć nic przeciwko ]

[ Dziękuję za 20k wyświetleń!♡ ]

Sasuke

Fiołek: to wyraz tęsknoty, skrywanej miłości, wierności.

Skrzywiłaś się nieznacznie na widok wianuszka dziewczyn, które starały się zwrócić na siebie uwagę Sasuke. Otaczały go ze wszystkich stron i zagadywały, a gdy jakimś cudem jego wzrok powędrował w stronę któreś z nich, rumieniło się i zachwycało co najmniej pięć.

Czekałaś, aż szestnastolatek zauważy cię w tłumie. Byłaś pewna, że zaraz tak się stanie, a wtedy uciekniecie przed zgrają fanek w jakieś spokojne miejsce, gdzie spędzicie popołudnie.

Ale brunet coś długo nie zwracał uwagi na twoją osobę, przez co poczułaś się, jakbyś była tylko tłem dla innych dziewczyn. Westchnęłaś głośno i po krótkiej przepychance przedarłaś się przez tłum.

– Długo mam jeszcze czekać, aż mnie zauważysz? – zapytałaś zirytowana, zakładając przed sobą ręce.

Uchiha przewrócił oczami i złapał cię za nadgarstek po czym zniknął z tobą w kłębie dymu.

Pojawiliście się na dachu budynku niedaleko, skąd miałaś wprost idealny widok na zdezorientowane wielbicielki twojego chłopaka. Patrząc na nie z gniewem w oczach, zaczęłaś o czymś intensywnie myśleć.

– Nie zawracaj sobie nimi głowy – odezwał się Sasuke, widząc na kogo pada twój zabójczy wzrok. – Ignoruj je, tak jak ja.

– Wyobraź sobie, że to trudne mieć gdzieś, że dokądkolwiek nie pójdziemy, zaraz zbiera się wokół ciebie tłum dziewczyn – burknęłaś.

– Myślałem, że już się przyzwyczaiłaś... – westchnął cicho, a ty odwróciłaś się do niego gwałtownie.

– Do czegoś takiego nie da się przyzwyczaić! – Spojrzałaś na niego krytycznie, z podejrzliwością w oczach. – Ale może tobie się to udało, bo tak naprawdę to ci się podoba?

– Zwariowałaś?! – Teraz to Sasuke widocznie się zirytował.

– Jasne, teraz jeszcze zrób ze mnie wariatkę... – prychnęłaś i odwróciłaś się tyłem.

Sasuke wpatrywał się w ciebie z niezrozumiałym wyrazem twarzy przez dłuższy moment. Starał się dowiedzieć, o co ci tak naprawdę chodziło i po chwili mu się udało. Mimo, że nie widział w tym swojej winy, rozumiał, że mogły cię denerwować jego fanki. Zresztą on sam ledwo wytrzymywał, aby nie przebić którejś chidori.

Chłopak chciał ci to jakoś wynagrodzić, dlatego niepostrzeżenie zniknął z dachu, a gdy znów się pojawił, podszedł do ciebie i zdobył się na delikatny uścisk, układając głowę na twoim ramieniu.

– Chodźmy na spacer – powiedział, unosząc na wysokość twoich oczu mały bukiet fiołków.

Itachi

Konwalia: oznaczają subtelność, delikatność, wręcz nieśmiałość. Są wręczane osobom, których urodę podziwiamy.

Kwiaty na urodziny to ważna część prezentu, szczególnie gdy solenizantką jest kobieta. Bukiet to zawsze miły akcent i symboliczne danie do zrozumienia, że lubi się i szanuje obdarowywaną osobę. Właśnie tak uważał Itachi, który z tą myślą wybierał idealny dodatek do podarku, który chciał ci dzisiaj wręczyć.

Uchiha Boyfriend Scenarios Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz