Wyznanie Miłości

8.7K 458 332
                                    

Sasuke

Od ostatniego spotkania z Sasuke minął równy tydzień. Przez ten czas nie miałaś okazji go zobaczyć. Obawiałaś się, że chłopak złamał obietnicę i uciekł. Jednak jego mistrz twierdził, że wszystko jest w porządku. Mimo to, nadal miałaś obawy, których nie mogłaś się pozbyć, aż nie zobaczyłaś Uchihy na własne oczy.

Spacerowałaś wtedy po ulicy bez większego celu, myśląc właśnie o chłopaku. Od pewnego czasu czułaś, że Sasuke jest dla ciebie kimś więcej aniżeli przyjacielem. Nie chciałaś tego pokazywać, bo uważałaś, że miłość nie powinna być na pokaz, ale ukryta głęboko w sercu.

Chciałaś o tym powiedzieć brunetowi, tyle że bałaś się, jak zareaguje. Nie wiedziałaś czy on też coś do ciebie czuł. Jeśli nic, to tylko byś się ośmieszała.

Właśnie wtedy na twojej drodze pojawił się Sasuke. W pierwszej chwili mailach ochotę do niego podbiec i rzucić mu się na szyję, ale nie chciałaś być, jak wszystkie jego fanki i zachowałaś spokój.

- [Imię] - odezwał się pierwszy, gdy tylko cię zauważył i zaczął do ciebie podchodzić.

- Yō, Sasuke-kun... - mruknęłaś cicho. Brunet bez słowa złapał cię za rękę i zaczął ciągnąć  w nieznanym ci kierunku. Nie opierałaś się i posłusznie szłaś za nim, rumieniąc się, kiedy spojrzałaś na wasze dłonie.

W końcu chłopak zatrzymał się w spokojniejszej części wioski, gdzie praktycznie nie było nikogo oprócz was.

- Musimy pogadać, [Imię] - oznajmił władczym tonem, dając ci do zrozumienia, że nie masz wyboru.

- O co chodzi? - spytałaś, starając ukryć ciekawość, jaka cię zżerała od środka. Sasuke westchnął głęboko i zaczął mówić:

- Tak jak obiecałem, nie odszedłem z wioski, ale zrobiłem to tylko dlatego, że mnie o to poprosiłaś.

- Czekaj, czekaj, chcesz mi powiedzieć, że zrobiłeś to dla mnie? - znów na twoich policzkach pojawiły się rumieńce.

- W końcu czego się nie robi dla osoby, którą się kocha? - powiedział ściszonym głosem, jednak ty byłaś w stanie to usłyszeć.

Rozszerzyłaś oczy do granic możliwości, nie wierząc, że Sasuke powiedział coś takiego. Twoja twarz płonęła, gdy przeanalizowałaś dogłębniej jego słowa.

To musi być sen, pomyślałaś, patrząc na niego z niedowierzaniem.

- Ja też cię kocham, Sasuke-kun - wymamrotałaś i dałaś mu się przytulić.

Itachi

Starszy brat Sasuke długo nie chciał przyjąć do wiadomości, że stałaś się jego słabością. Jednak, gdy w końcu zrozumiał, że nie może się oszukiwać, postanowił wyznać ci swoje uczucia. Nie wiedział tylko jak ma to zrobić.

Uwielbiał patrzeć na twój uśmiech. Byłaś dla niego ucieczką od zmartwień. Podobało mu się w tobie wszystko. Gdy wreszcie to pojął, zaczął się zastanawiać, dlaczego tak długo chciał ukryć się przed miłością, która i tak go dopadła.

O jego uczuciach do ciebie wiedział jedynie on i jego przyjaciel, Shisui, który sam również go namawiał, by wyznał ci miłość. Początkowo Itachi miał zamiar powiedzieć Ci wprost, jednak starszy Uchiha wybił mu to z głowy i doradził, by zrobić to w bardziej romantyczny sposób.

Itachi długo się nad tym zastanawiał. Do głowy wpadł mu pomysł, by napisać do ciebie list, w którym wyzna ci prawdę.

Właśnie to postanowił zrobić. Przelewanie myśli i uczuć na papier nie szło mu najlepiej, ale nie poddał się i pełen determinacji tworzył swój rodzaj poezji.

Uchiha Boyfriend Scenarios Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz