Délután öt óra múlt és a Papillon kerthelyisége tele volt vendégekkel. A délutános műszakot Emma-val ketten vittük volna, de szőke barátnőmet valami vírus teljesen ledöntötte a lábáról. Bejött dolgozni, de amint Oliver meglátta a szokásosnál is sápadtabb arcát egyből hazaküldte. Mozgalmas napom van, és hol van még a zárás!
- Halihó!
Tim kedves mosollyal az arcán lépett be a kávézóba. Fürkésző tekintettel nézett végig a vendégek között, amíg a pulthoz ért.
- Emma nem dolgozik – somolyogva néztem, ahogy vörösbe borul az arca.
- Nem értem miről beszélsz, én hozzád jöttem – pislogott zavartan és megállt a pult mellett.
Persze, persze.
Tim már lassan 1 éve epekedik Emma után. Ezt persze nem kötötte soha az orromra, de ismerem és látom, hogy néz a barátnőmre.
- Pörgős napod van, jó sokan vannak.
- Szombat van és jó az idő, ez érthető – tettem Tim elé egy csésze teát, szigorúan cukor nélkül.
Újabb vendégek érkeztek, akitől gyorsan felvettem a rendelést, elkészítettem a teát és a két cappuccinot, aztán visszasiettem Timhez.
- Hogy vagy amúgy?
- Mire gondolsz? – kérdeztem és letöröltem a pultot magam előtt.
- Tudod, a szappanos esetre gondolok.
- Ugyan, már el is felejtettem az egészet.
Áhh igen... Timnek mikor elmeséltem a női WC-ben történteket, a Sátános részt kihagytam. Nem is tudom miért. Igazából annyira abszurd volt az egész szituáció, ahogy azt mondja, hogy kedvel és eléri, hogy szerelmes legyek belé. Fúj, borzasztó, a hideg futkosott a hátamon tőle.
- Ethelyn, mondtam már, hogy csodállak?
- Nem elégszer – nevettem rá kedvesen.
Tim kortyolt egyet a teájából, amit sikerült félrenyelnie és hangos köhögésbe kezdett.
- Jesszus, jól vagy?
- Én igen, de te... - bökött a fejével az ajtó irányába.
Tristan és két oldalbordája lépett be a kávézóba és alaposan szemügyre vették a terepet. A Sátán egy pillanat alatt észrevett és magabiztos léptekkel indult meg felém.
- Lám, lám, csak nem az újgazdag párocska?
- Tristan, komolyan ide akartál jönni? Nem tévesztettük el a címet? – lépett mellé göndör hajú barátja fintorogva.
- Ugyan már Lucas, nem tudod értékelni a retrót? – Könyökölt a pultra a Sátán és tekintetét végig futtatta rajtam.
- Ez vintage – szólt közbe halkan Tim.
- El is mehettek, ha ez a kávézó nem felel meg az ízléseteknek – dörmögtem.
- Nézd már, még kiszolgálni se akarnak. Tudd, hol a helyed, újgazdag!
- Elég Ethan – csitította barátját Tristan – Itt maradunk és kész. Itt akarok kávézni.
Nagy levegőt vettem és kifújtam. Nyugi Ethelyn, megisszák a kávéjukat és már mennek is. De az tuti, hogy mind a három rendelésbe beleköpök.
- Mit kértek? – Erőltettem kedves mosolyt az arcomra és felvettem a rendelésüket, majd kiültek a kerthelyiségbe.
- Ez a pöcs még hétvégén se hagy békén? – Súgta Tim és a szeme sarkából Tristanék asztalát figyelte.
ESTÁS LEYENDO
♦ A FALAKON TÚL ♦
RomanceA Thomas M. Gale Gimnázium Anglia legnevesebb és leghosszabb múltra visszatekintő iskolája. Az itt tanuló diákok mind jómódú, gazdag családok sarjai, kiknek biztos helyük van az üzleti, politikai életben. Ethelyn Green, a szorgalmasan dolgozó, szegé...