Kalp Acısı

61 5 1
                                    

Dayanamıyordum!İçim acıyordu!Bana nasıl ihanet edebilmişti?Onunla koskoca 5 yıl çıkıyorduk!Birden kızlar tuvaletine arkadaşım Can dostum Alya girdi.
"Canım benim!Ağla istediğin kadar Ağla!"İşte Lise2'nin son günü!Yaz tatili Başlıyor.Ama ben ağlıyorum.
"Canım benim , hadi biraz çılgınlık yapalım ne dersin?"dedi Alya
"Ne gibi?"dedim burnumu çekerek,Zaten ne zaman ağlasam salya-sümük ağlarım maalesef kibar kibar Gözümden bir inci dökülmüyor.
"Bilmem?"dedi o da Ve İkimiz kahkahalara boğulduk.İşte en iyi Arkadaşının yanında olması böyle bir şey azizim!Anlamsız yere Gülmek beni hiç bu kadar mutlu etmemişti. :)
Akşam oldu.Herşeyi planladık!Bu haftasonu Alya ve ben Eylül'lerde kalıyoruz!Daha doğrusu sadece onlarda Yatıp kalkıyoruz.Eh biraz çılgınlık yaparsak ve eve geç kalırsak ne olacak?Bir ay evden çıkmama cezası riskini göz önünde bulunduramam değil mi?Saat 8'e doğru kapı çaldı.Alya gelmişti.Bizi babam Eylül'lerin evine Bıraktı.Bizde Eylül'ün odasına geçip Eylül'ü beklemeye başladık.Sonunda Hanımefendi geldi.
"Kızlar!Alya,Melis!Özür dilerim!Geleceğinizi tamamen unutmuşum!"
Bizde ona baktık ve tabikide sarıldık.Eylül çok hoş bir kız.Benim Aksime Saçları sarı ve çok güzel altlara doğru siyahlaşıyor.Ve doğal!Benimkiside doğal tabi ama saçım Siyah ve dümdüz.Gözlerim mavi(onunkilerde mavi ama onunkiler uyumlu)ve boyum çok uzun ama güzel sayılırım.Sonuçta okulun en popüler kızlarından birisiyim!Herneyse konumuza Dönelim.Yarın yola çıkıyoruz biraz çılgınlık yapacağız!Ayrılık acısı en iyi böyle giderilir!!!

Yaz AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin