4.Kara

24 4 0
                                    

Meğersem Eylül ne ağırmış! Bende saf saf Leo taşıcak zannediyordum. Ama yooook!!! O anca karizma yapar. Pek başarılı olduğu da söylenemez zaten!

Leo sert kapıyı gürültülü gurultulu kapadı. Bakarmısınız? Bide bana sessiz ol diyor! Nolucak öküz işte! Dikkatli adımlarla yürümeye başladım. Eylül'ü sürüklemek taşımakdan daha kolaydı. Birden önümüzde bir kapı göründü. Leo cebinden bir anahtar çıkarıp kapıyı açtı. O anahtar onun cebinde ne arıyordu?

"Hadi bakalım artık özgürsünüz!" Dedi Leo

"Peki Alya ne olacak?"

"Alya mı?sizden birtane daha mı var?"

"Evet akıllı çocuk" diye bağırdım. Bu kadar macera bana yetmişti ve ağlıyordum! Onun önünde ağlamamalıydım. Leo oflayıp puflayarak tekrar kapıdan içeri girdi. Bense sıkılmış bir banka oturmuştum. O sırada bir ses duydum. Bir dal kırılmıştı. Hani filmlerde olur ya o türden. Elime Yakınlarda bulunan bir tahta çubuğu aldım ve Çubuğu sanki doctor sonik tornavidayı doğrultuyormuş gibi - Evet Whovianım nolmus yani? Papyonlar havalıdır! Şimdi sus bakiyim hikayeye dönüyorum- sesin geldiği yere doğrulttum ve içimden bir fatiha okudum. Öleceğime emindim. Birde ne göreyim? Çaresiz bir yavru köpek! O kadar tatlı ki anlatamam! Köpek aci acı havlamaya başladığında ise dünyaya rötarsız iniş veya çakılış gerçekleştirdim. Köpek Karayı -evet ona bu adı verdim- hemen kucağıma aldım. O sırada Leo bir yanında Alya bir yanında da küçük bir kızla koşarak dışarı çıktı.

"Koşun koşun koşuuuunnn!!!" Elimde köpek diger yanımda eylül ne yapacağımı şaşırdım tabi. Ve son anda Leo Eylül'ü kucağına alıp koşmaya başladı. Alya ve küçük kız ise koşmaya devam ediyorlardı. Bende madem böyle modaya uyalım o zaman dedim ve kucağımda Kara koşmaya başladım.
Multimedyada Kara'nın resmini koydum. Hani şu köpek olan leo degil :D neyse öyle umarim begenmissinizdir.
Not: o köpek benim eski köpeğim sayılır yazin bagda ona bakmistim sonra ona sahip bulduk ve sahibe verdik. Gercek adi da kara ve cok şeker!! ;) :) :)

Yaz AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin