Beni Delirtme İç Ses!

37 3 2
                                    

Zar zor nefes alıyordum.

Zart zort aliyoruuuumm i Hı hihiih

Sen sus iç ses.

Herneyse zar zor nefes alıyordum.  Köyün çıkışına kadar koşmuştuk ve hepimiz çok yorgunduk.

"Tamam ormana doğru gidelim orada bizi bulamazlar." Dedi Leo

"Peki ya eşyalarımız?"dedim bende

"Ben bi ara gidip alırım"

Ya tabi bi ara gidersin benim esyalarimin arasinda gul gibi kameram kameramin icinde mal gibi selfielerim var lan! Diye düşünerekten kroya bağladım.

Ormana geldiğimizde Leo, Eylül'ü bi ağacın altına sürükledi.

" ben biraz etrafa bakicem" diyerek Alya gereksiz sessizlikten kurtuldu.  Geriye sadece Leo ve ben kalmıştık.

Aynı romantik filmlerdeki gibi yoksa korku filmi miydi? Biri falan  fırlar mı ki çalılıklardan?

İç ses sen susmamiş mıydın yavrum?

İç sesi kapadım ve sessizliği  bozdum.

"Adın neden Leo?"

"Annemler öyle koymuş nerden biliyim karizma olmam herşeyi bildiğim anlamına gelmez!"

"Peki tamam ama neden ingilizce?"

"İngiltere de doğdum sonra ben 6 yasindayken Türkiye'ye taşındık."

Leo nedense herzaman her şekilde bir şaka yapardı , ama bu sefer ciddi gözüküyordu. Birden onu  için endişelenmeye başladım. Oysa ki  onunla daha  bugün tanışmıştım.

Yakında onun için korkmaya da başlarsın :D şuna bak sevgilisinden ayrıldığı gibi neler yapıyor.

Hiçde bile!  Bu konu hakkında düşünmek istemiyorum. Tmm mı?

Alya geri döndüğünde elinde fazlasıyla odun vardı.

Aynı Leo gibi

Sussana sen!

Alya nın yüzünde kötü bir ifade vardı.  Tahmin edin arkasından kim çıktı?

Multimedya'ya aldirmayin resimi  alakasi yok umarim bu bolumu sevmissinizdir. Biraz yorum fena olmazdi hani birazda vote

Yaz AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin