Saat 6.00 ve Alya ,Ben Ve Eylül Süpermarket arabasıyla Elbetteki spermarkette birkaç tur attık.Önce Ben bindim.
"seMelis!Senden sonra ben Varım!"dedi Alya
"Hey!"Eylül ise çok şaşırmıştı.Ben market Arabasına bindim ve ver elini kuru reyonu!Eh biz kuru reyona girdikten beş saniye sonra ver elini kuru reyon çığı! Durum böyle olunca görevliler bizi marketten attılar tabii!! Alyada binemedi. Sonra deniz kenarına gittik.
"Kızlar!Bu sefer ne yapacaksak ilk ben yapacağım!"dedi Alya
"Benim bir fikrim var!Hadi şu Kamyonete atlayalım!"dedi Eylül.
"Senin bu kadar çılgın olduğunu bilmezdim"dedim işin doğrusu gerçekten Bilmiyordum
Kısacası hemen Kamyonete atladık neyseki içinde balık yoktu!Yoksa ne olacağını sen düşün!IYK! eeeesi 1 saat sonra küçük bir köydeydik. Bu köy çok tatlıydı her yerinde çiçekler, ağaçlar,pembe evler ve de nazar boncukları!Ne kadar tatlı!
"Ee peki ne yapıyoruz?"dedi Alya Ne yapacağımızı bilmiyordum.Eylül'e baktım.Eylül'ün bir Plan'ı var gibiydi.
"Kızlar!Ailem yurtdışında bunu hepimiz biliyoruz!"dedi Eylül
"Biliyoruz ne olacak?"
"Yanımızda yeteri kadar para da var!Ben diyorumki bu gece burda kalalım!Hem biraz da köyü tanımış oluruz."diye devam etti Eylül.
Akşama doğru Bir otelde üstümüzü değişiyorduk. Sonra dışarı çıktık.Köyde harika nazarboncuğu yapan yerler var! Alya ile sokakta yürümeye başladık.Eylül de arkamızdaydı.
"Eylül! Biz dondurma alacağız sende istermisin?"dedim
Cevap yok!
"Eylüüüüüll!!"dedi Alya
Cevap Yok!
Sonra Arkamıza döndük.
Eylül Yoktu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Aşkı
Teen FictionGençliğin en güzel günleri Gençlik aşkları,Yılları ve de unutulmaz arkadaşlıklarıdır.