6.

1K 21 10
                                    

P. O. V Audrey

Ik ging op de bank zitten, terwijl Maddy de jongens vroeg om handtekeningen. Toen ze klaar was vroeg Louis aan mij: "Wil jij ook een handtekening." Ik legde ze uit dat ik niet echt een fan was en dat ik hier was voor Maddy. Daarna hoorde ik ze een ahh geluid maken, als dat ze het snapten.

Ik kreeg op eens het gevoel dat iemand mij aankeek. Ik draaide mij om en zag dat Harry mij aanstaart. Alsof ik een puzzel was die hij probeert op te lossen.

Eigenlijk wou ik weg kijken in de hoop dat hij zich dan ergens anders op zou focussen. Maar ik bleef hem ook aanstaren, misschien zou hij zich  schamen en daardoor wegkijken.

Dat gebeurde dus niet. We bleven elkaar aanstaren alsof de rest er niet was. Ik zag dit keer niet de boze of geïrriteerde blik die ik had verwacht. Hij keek eerder geamuseerd.

Na wat voelde als een paar minuten kwam er een bewaker binnen die zei dat Maddy en ik weg moesten, aangezien we al 10 minuten langer hadden kregen. We hadden elkaar dus 20 minuten aangestaard?

Maddy nam snel afscheid, terwijl ik al bij de deur stond en probeerde mijn gedachten op een rij te krijgen. Het was echt intens, maar om eerlijk te zijn zou ik wel dagen in zijn ogen kunnen kijken.

Toen ze er was liepen we naar buiten en zochten een taxi. Op naar het hotel en tot nooit meer ziens One Direction.

~~~(Na 15 minuten)~~~

P. O. V Harry

De jongens en ik zitten nog in de kamer, te praten over het concert. Om eerlijk te zijn ben ik er niet echt bij. Ik weet niet wat het is maar ik dacht aan Audrey. Waarschijnlijk heb ik gewoon spijt dat ik mij zo heb gedragen. Wat moet ze wel niet van mij denken.

Niall, Louis en ik lopen met z'n drieën naar de bank toe. "Harry gaat alles wel goed je lijkt afwezig." zei Louis. "Precies dat dacht ik ook al. Wat was dat oogcontact met dat ene meisje trouwens?" voegde Niall er aan toe.

"Ja... Ik... Uhh was dat meisje, Audrey, al een paar keer tegengekomen bij de Starbucks en in ons hotel." Ze keken mij verrast aan en ik zag dat ze wouden reageren, maar ik was nog niet klaar. "Alleen elke keer dat ik haar zag gedroeg ik mij een beetje bot en nu net deed ik het weer."

Zeg ik terwijl ik weer terug dacht aan hoe geïrriteerd ik haar had aangekeken. "Nu heb ik spijt, want nu denkt ze waarschijnlijk dat ik een of andere klootzak ben." Maakte ik mijn verhaal af.

"Als ik jou was zou ik er niet te veel aan denken. Waarschijnlijk is ze het alweer vergeten." stelde Niall mij gerust. "Ja precies en misschien zie je haar nog wel een keer in het restaurant van ons hotel." zei Louis.

Ja ik ga haar sowieso nog een keer zien, daar zorg ik wel voor.

"Dankje jongens wat moet ik zonder jullie. Ik hoop echt dat ik haar nog een keer zie." zei ik toen.

"Owwhh dus iemand is verliefddd." Schreeuwde Niall. "Awhh ik ship jullie wel." zei Louis fond. "Ughhh ik wist dat jullie weer zouden overdrijven." zei ik quasiboos. We beginnen hard te lachen. Ineens horen we ergens een beltoon vandaan komen.

We kijken eerst allemaal op onze eigen telefoons, maar het is blijkbaar niemand van ons. Ik kijk de kamer rond als ik een telefoon op de bank zie liggen. Ik loop er snel op af en zie nog net Maddy staan.

Wacht dat was toch die vriendin van Audrey?

"Jongens, volgens mij is die Audrey haar telefoon vergeten." zei Liam. Stiekem deed ik een victory dansje in mijn hoofd. "Harry dit is je kans." schreeuwde Louis. "Huh wat hebben Liam en ik gemist?" vroeg Zayn. "Niks, behalve dat Harry hopeloos verliefd is." schreeuwde Niall vervolgens. "Jongens ik ben niet verliefd, rustig." zei ik om ze te kalmeren, maar het werkte niet echt, want volgens mij zag ik Niall net baby namen googlen.

-----------------

Hellowww mensennn, weer een nieuw hoofdstuk. Sorry als de pov van Harry niet helemaal goed is. Ik weet niet hoe jongens denken oké. Ik zal snel weer een nieuwe plaatsen.

Byeee✨

For Your Eyes Only ~ 1D fanfic (H. S) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu