Levent Abimi dövüyor!

6 2 0
                                    

Medya:Buğra

Başladığın cümleуi kendin bitiremezsen noktayı da gelir bir başkası koyar.


Ece beni evine çağırmıştı.Bir yandan acaba Levent varmıdır?diye düşünüyordum.Zili çaldığımda Ece açmıştı.

"Hoşgeldin Ada gel bizde abimle yemek yiyorduk."diyince içeri girdim.
"Sizide rahatsız ettim kusura bakmayın."deyince Levent hemen:
"Rahatsız etmedin gel bizde yemeğe başlamadık daha seni bekledim yani bekledik."
"Çok teşekkürler."diyip Leventin karşısındaki sandalyeye oturdum.Leventin annesi ve babası çalıştığı için evde yoktular.

Yemeklere göz atınca tabikide Ecenin en sevdiği yemekler vardı.
Levent:"Ece seni hiç yemek yemiyor diye bahsetti sanırım haklı bence yemek bitmeden başla.Bilirsin Ece şimdi hepsini bitirir."deyince Eceye baktım sinirlenmiş olmalıydı.

Ece:"Ben sizi buraya boşuna çağırmadım.Bi konu hakkında konuşcam beni dinleyin."Deyince Leventle ben kafamızı yemeklerden kaldırıp  Ece'ye baktık.
Ece:"Ben Ada'nın abisi Buğrayla Sevgiliyim."
Diyince Levent sinirle masadan kalkıp dışarı çıkmıştı.Eceyle birbirimize bakmıştık.
Ece:
"Abimin arkasından gitmeliyiz kesin Buğrayı dövecek eminim bak." Dediğinde tedirgin olmaya başlamıştım.Abimi aradığımda açmıyordu.Hemen Eceyle kalkıp bizim eve doğru yol aldık.Ve bahçede gördüğüme inanamadım Levent abimi dövüyordu.

Aşk Tesadüfleri SeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin