Ve Levent

7 2 0
                                    

~LEVENT~

Gece uyandığımda su içmek için mutfağa indim.Ece'nin hala uyumadığını gördüm.

"Abi senin bu saatte uyanman imkansız."

Dediğine gülmüştüm ki televizyona son dakika haberleri çıkmıştı.Sesini açtığımda ne olduğuna bakmıştım.

Ada ve Buğradan başkası değildi bunlar.Apartopar çıkmıştık.Acaba  hangi  hastaneledeler.Resmen bütün hastanelere bakmıştık.Ve Ece aniden buldum deyince internetteki haberi gösterdi.Hemen gaza basıp yönümü o hastaneye çevirmiştim.

Hastanenin önüne geldiğimde hemen arabamı parkettim.Koşarak hastaneye girdim.Hemen doktorun birine trafik kazası dediğimde yerini söylemişti.

Ece koşarak gidiyordu.Doktorun söylediği yere gelmemle yıkılmam bir olmuştu.

Minik Ada'm ne hale gelmişti.Resmen kablolarla mücadele ediyordu.Ben onu sevmeye kıyamazken ona daha zarar veren olaylar oluyordu.

Yanımıza doktor geldi ve kazadan sonra arabadan çıkan eşyaları verdi.Ve o kolyeyi görmüştüm.Kolye bendeydi Ada nezaman almıştı.Şimdi bunu düşünmemin zamanı değildi.

"Abi Buğra iyileşir dimi."

Dediğinde ona baktım.Hala ağlıyordu.Bu sıra Ada'nın ve Buğra'nın annesi ve babası gelmişti.

"Kızım iyi olacakmı?" Diyip duruyordu.

Bende onlara;

"Ada iyileşecek emin olabilirsiniz."

Dediğimde bana bakmıştı kadın.

"Sen Adanın neyi oluyosun"

Diye sorunca ne diyeceğimi bilemedim.

"Ben Ada'nın" diyeceğim sıra doktor gelmişti.Rahatlamıştım.

"Acilen kan lazım bize A+ pozitif kan"

O kan bende vardı.Adayla aynı kanı taşıyorduk.
Hemen atlayarak;

"Ben A+ pozitifim ben verebilirim."

Dediğimde hemen doktorun peşinden gittim.
Doktor kolunu aç dediğinde kolumu açmıştım.Hep çiziklerle olan kolumu.Doktor damarımı bulup kanı almıştı.

"Adayla abisini kurtarın doktor hanım."

Dediğimde doktor arkasını dönüp;

"Elimizden geleni yapacağız beyfendi oyalamayın lütfen bizi."

Diyip gitmişti az önce nolmuştu öyle.Hemen Yoğun Bakıma gittim.
Oturmuş bekliyordum öyle.

Ada'nın annesi yanıma oturmuştu.Ve bana;

"Oğul sen çok yoruldun burda istersen evine git."

Dediğinde ona dönüp;

"Ada üzülür gidersem.Onu üzmek istemiyorum."

Diyince Annesi hemen;

"Sen Adayı çok güzel seviyorsun oğul."

Diyip tebessüm etmiştim.

Bu sırada doktor gelmişti.İyi olduklarını söylediler.

Ada'm yaşıyordu.

Birden gözüm dönmüştü.Çok kötü düşmüştüm.

Uyandığımda yatakta yatıyordum.Ada'nın annesi beklemiş beni.Doktoru çağırmıştı.

Doktor odaya gelip;

"Kalp hapını kullanmamışsınız beyfendi.Odaya yemeğinizi getirip hapınızı kullanmanızı istiyoruz.Böyle giderse durumunuz kötü olabilir."

Dediğinde birşey demek istememiştim.Ayağa kalkacağım sırada kolumda serum olduğunu anlamıştım.Çıkarmaya çalışıyordum.Ada'nın annesi bunu farkedince yanıma gelip yerime tekrar yatırmıştı.

"Sizede zahmet oldu hanımefendi.Siz Adaya bakın sizi göremezse üzülür.Benimde halimi görüyorsunuz.1 gün varım diğer gün yokum hastalığım beni ele geçiriyor."

Ada'nın annesi üzülerek;

"Sen benim oğlum oldun.Hastalığını yenmen için herşeyi yapacağız.Adanın sana ihtiyacı var."

Dediğinde haklıydı Ada'mın bana ihtiyacı vardı.Doktor yemek getirdiğinde istemeyerekde olsa yedim.Hapımı da kullanmıştım.Serumum bitince Ada'nın Annesiyle Adaya bakmaya gelmiştik.Ada'nın babası bizi görünce ayağa kalkıp;

"İyimisin oğul?"

Diye sorduğunda;

"İyiyim saolun."

Demiştim ve yanındaki koltuğa oturmuştum.
Doktordan izin alıp Ada'nın yanına girmiştim.

"Ada'm ben geldim hoşgeldin Levent demen lazımdı.Susma mavi gözlüm.Ben senin okyanusunda boğuldum Ada'm.
Şaka yaptım de gözlerini aç beraber gülelim.
Benim güzel bebeğim."

Dediğimde tam odadan çıkcaktım ki Adanın gitme Levent dediğini duydum.

-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■-■

Vee Ada uyandı.Günaydın okyanus gözlüm.❤

Aşk Tesadüfleri SeverHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin