<9 Skyrius>

66 7 0
                                    

Taehyung'o POV

Aš buvau beišeinąs iš persirengimo kambario, pasiruošęs dar vienam pasirodymui, kai kažkas atsitrenkė man į krūtinę.

"O dievuliau, ar viskas gerai?" Išsireiškiau pačiupdamas į mane atsitrenkusį žmogų už pečių, tam, kad pažiūrėčiau ar jiems viskas gerai.

Pamačiau, kad tai Hoseok'as. Jis žiūrėjo į mane su ašaromis riedančiomis jo veidu.

"O viešpatie, ar tu susižeidei?" Paklausiau susirūpinęs

"Tae, prašau laikyk mane. Aš negaliu nustoti drebėjęs" jis sušnabždėjo

Iškart suvokiau, kad jis verkia ne iš skausmo, bet dėl dar vieno priepuolio. Nedelsdamas apsiviniojau jį rankomis ir prisitraukiau arčiau savęs.

"Ššš, viskas bus gerai" pašnabždėjau jam ausin tuo pačiu metu braukdamas savo ranka jam per plaukus. Po kurio laiko jis nustojo virpėti ir nebegirdėjau verksmo.

"Ar dabar jautiesi geriau?" Paklausiau. Jis atsakydamas palinksėjo galva, kuri visdar buvo prispausta prie mano krūtinės. Aš laikiau jį savo glėbyje kol jis atsitraukė ir pažvelgė į mane.

"Ačiū" jis šiltai nusišypsojo. Aš jam atsakiau tuo pačiu.

"Šiuo metu tu labai mielai atrodai. Man labai patinka matyti tavo šypseną, ji sušildo mano širdį" pasakiau. Jis tuoj pat nuraudo.

"Ačiū" jis atsakė žvelgdamas kažkur žemyn.

"Miela. Nagi, eime. Turime šou kurį reikia sutriuškinti" tariau kedendamas jo plaukus. Paėmiau jį už rankos ir mes nužingsniavome link likusių narių.

"Štai kur jūs" Jungkook'as tarė ristele artėdamas link mūsų.

"Jo, atleiskit. Mūsų mažoji viltis buvo pradėjusi panikuoti prieš pasirodymą" paaiškinau nenusukdamas akių nuo jo.

"Atsiprašau" jis tyliai numykė

"Ne, nieko tokio. Ar tau viskas gerai?" Jungkook'as pasiteiravo

"Taip, ačiū" jis atsakė

"Gerai. Nagi eime. Jin'as ir Namjoon'as pradėjo rimtai nerimauti" jis tarė. Tada visi trys pajudėjome link likusiųjų. Kai mus pamatė, jie apsidžiaugė.

"Štai kur jūs. Mes jau buvome pradėję nerimauti" Jin'as tarė

"Mums viskas gerai" atsakiau už mus abu

"Aišku, bet kas nutiko?" Namjoon'as paklausė

"Aš buvau pradėjęs jaudintis todėl ieškojau Tae, kad mane nuramintų" Hoseok'as jiems atsakė

"O, ar tau viskas gerai? Ar galėsi koncertuoti?" Jin'as paklausė

"Jo, žinoma. Tae man padėjo nusiraminti. Dabar man viskas gerai, tiesiog vėl buvau pradėjęs per daug apie viską mastyti" jis atsakė

"Na, tai gerai" Jin'as tarė

"Gerai, mūsų eilė" Yoongi's mus pertraukė

"Aišku, eime berniukai. Parodykime jiems kaip mes tai darome" Namjoon'as tarė kol mes sustojome į ratą atlikti savo sekmės ritualą. Po to aš apkabinau Hoseok'ą.

"Tu tai padarysi, gražuoli. Nenustok rodyti savo nuostabios, blizgančios šypsenos" tariau jam į ausį, tada paleidau jį ir patraukiau plaukus jam nuo veido. Jis labai smarkiai išraudo.

"Gerai" jis atsakė su drovia šypsena. Aš švelniai nusijuokiau ir tada pagaliau užlipome ant scenos. O berneli, kad tik jis žinotų, kaip jis lydo mano širdį ir pilve skraidina drugelius .

( Jhope'o outro: Ego yra tai ką aš vadinu laime. Ir aš kalbu visiškai rimtai, taip ir žinojau, kad puikų bias pasirinkau😛💜)

~nerimas~ vhope/taeseok●baigta●Where stories live. Discover now