<11 Skyrius>

67 7 0
                                    

Hoseok'o POV

Kątik išėjau iš dušo ir apsirengiau. Kai atlikinėjau paskutinius pasiruošimo ritualus išgirdau beldimą į duris.

"Užeik" pasakiau stovėdamas prieš veidrodį ir bandydamas sutvarkyti nepaklusnią plaukų sruogą. Atsivėrus durims pamačiau savo gražujį vaikiną rankoje laikantį lėkštę maisto ir su žymiają kvadratine šypsena ant veido.

"Tae" suburkavau

"Jau praėjo vienas mėnuo, gražuoli" jis pareiškė šypsodamasis

"Aš tave myliu" pasakiau ir priėjau jį pabučiuoti.

"Aš taip pat tave myliu" jis pabučiavo mano kaktą. Aš nusišypsojau ir paėmiau lekštę iš jo rankų.

"Ačiū, atrodo labai gerai" pagyriau

"Nera už ką, meile" jis atsakė. Aš prisėdau ant lovos krašto, o Tae ištraukė kompiuterio kėdę ir pastatė ją prieš mane. Mes abu tylėjome kol aš valgiau. Vienu momentu prikišau šakutę su maistu Tae prie burnos ir liepiau prasižioti.

"Sakyk aaaa" sukikenau

"Tu grynas kvailys" jis atsakė prieš išsižiodamas. Likusiu maistu mes maitinome vienas kitą.

"Buvo labai skanu, ačiū tau" nusišypsojau

"Nėra už ką, na o dabar, ar nori nueiti pažiūrėti filmą?"
Jis manęs paklausė

"Taip!" Atsakiau

"Gerai. Na eime" jis pačiupo mane už rankos ir nusitempė kino teatro link

~po kurio laiko~

"Ar tau patiko filmas?" Tae manęs paklausė

"Jo, jis buvo labai geras. O tau?" Atsakiau

"Taip, jis buvo geras. Bet ne toks geras kaip tai" jis tarė prieš paimdamas mano ranką ir sukabindamas mūsų pirštus.

"Tu toks skystas" juokaudamas kumštelėjau jam ranką

"Tik su tavimi" jis atsakė iškišdamas savo liežuvį. Šiuo metu mes tiesiog vaikščiojome gatve.

"TaeTae?" Paklausiau

"Taip gražuoli?" Jis atsakė

"Ar galime užeiti į tą kepyklėlę ten tiesiai?" Parodžiau pirštu

"Taip žinoma" jis atsakė ir mus ten nuvedė. Vos tik įžengėme buvau pritrenktas įvairių saldžių kvapų galybės. Aš giliai įkvėpiau ir mes pajudėjome link prekystalio.

Aš pradėjau apžiūrinėti saldumynus, bandydamas atrasti ką nors ko norėčiau. Mano akys užkliuvo už gabalėlio sūrio pyrago, kuris privertė mano burnoje kauptis seiles.

"Tae, ar galėčiau gauti šitą?" Paklausiau rodydamas į pyragą.

"Žinoma gražuoli. Ar tai viskas?" Jis paklausė

"Taip, tai viskas. Gal nori jį pasidalinti?" Paklausiau

"Žinoma" jis nusišypsojo

Jis kreipėsi į kasininkę ir užsakė minetą pyragą bei dvi karamelines frapuccino. Kai mūsų užsakymas buvo paruoštas, prisėdome prie staliuko šalia lango ir mėgavomes sūrio pyragu. Kai paragavau jo, vos nemiriau.

"Tae, jis toks skanus! Štai" tariau ir atkišau jam gabalėlį. Jis jį suvalgė ir pritarė:

"Jis tikrai labai skanus" Mes visą laiką prasišypsojome ir kai pagaliau baigėme savo pyragą ir kavą, išėjome iš kepyklėlės.

"Ačiū tau už šiandieną" padėkojau Tae

"Nėra už ką, gražuoli. Aš norėjau tave palepinti" jis tarė ir pabučiavo mano smilkinį.

"Ką padariau, kad tavęs nusipelnyčiau?" Paklausiau

"Galėčiau paklausti to paties. Aš tave myliu" jis mane apkabino

"Aš taip pat tave myliu, Tae" atsitraukiau ir pabučiavau jo lūpas.

~nerimas~ vhope/taeseok●baigta●Where stories live. Discover now