(Šitas outfit'as☝️ wowowow)
Hoseok'o POV
Jau praėjo kiek daugiau nei metai kaip mes su Tae susitikinėjame. Viskas buvo nuostabu, bet paskutiniuoju metu buvome tokie užsiėmę, kad visai nebeturime vienas kitam laiko.
Mūsų kpop grupė labai sparčiai auga, todėl mūsų tvarkaraščiai pasidarė visai chaotiški. Nepamenu kada paskutinį kartą mes su Tae galėjome nueiti į pasimatymą ar tiesiog apsikabinę žiūrėti filmą.
Paskutiniuoju metu jis labai nuo manęs nutolo ir tai mane labai neramina. Man nepatinka, kad tai mane šitaip veikia, bet nieko negaliu sau padaryti. Aš jį myliu ir turėdamas nerimo sutrikimų pastoviai visko prisimąstau.
Kas, jei jis manęs nebemyli? Kas, jei jis manimi šlykštisi? Aš ko gero pernelyg priekabus ir tai jį erzina. Aš jam tikriausiai atsibodau. Galbūt viskas baigta?
Man nepatinka taip galvoti, bet nieko negaliu su savimi padaryti. Aš nenoriu jo prarasti. Jis man yra viskas. Jis man tiek daug padėjo ir yra mano didžiausia parama. Aš nežinau ką be jo daryčiau. Visa tai mane gąsdina.
Visos tos mintys tempia mane žemyn. Aš nežinau, kiek dar taip ištversiu. Aš pradedu pats save gąsdinti. Jaučiu kaip mano panika darosi vis didesnė, bet aš stengiuosi tai paslėpti kaip įmanoma geriau.
Kurį laiką man sekėsi labai gerai, todėl nenoriu likusių narių versti nerimauti. Ir aš nenoriu kreiptis į Tae, nes man atrodo, kad jam apsunkinu kasdienybę.
Paprastai, išgerdavau dvi piliules ryte ir dar vieną priepuolio metu. Taigi, tik 2 ar 3 per dieną.
Tačiau pastaruoju metu, išgeriu po šešias. Aš tiesiog jaučiuosi toks neramus visą laiką ir nieko negaliu padaryti. Aš nebejaučiu jų poveikio. Aš nekenčiu to. Nekenčiu šio jausmo.
Man dar niekada nėra buvę taip blogai ir aš nežinau kaip elgtis. Aš stengiuosi būti toks pat linksmas ir pozityvus kaip buvau, bet nebežinau ar galiu. Jaučiuosi taip, tarsi tuoj sprogsiu. Aš noriu, kad tai baigtūsi.
YOU ARE READING
~nerimas~ vhope/taeseok●baigta●
Fanfiction《Hoseok'as patiria labai smarkius panikos priepuolius. Niekas apie tai nežino, tol kol viena kartą Taehyung'as to nepamato savo akimis. Nuo tada, vos tik Hoseok'ui reikia pagalbos Tae yra šalia...》