<16 Skyrius>

50 5 0
                                    

Hoseok'o POV

Mane nubudino šviesa spiginanti man į veidą. Aš pasislinkau, tam kad prisiglausčiau prie Tae, bet nieko nepajutau. Atsisėdau ir pažvelgiau ten kur vakar naktį jis užmigo, bet dabar jo ten nebuvo. Aš akimirksniu nuliūdau.

Aš visdar jaučiuosi neužtikrintas nepaisant to, kas vakar nutiko. Tae man pažadėjo, kad visada mane mylės nesvarbu kas nutiktų ir nustos būti atsiskyręs. Tačiau kodėl jis paliko mane vieną lovoje?

Aš sunkiai atsidusau ir pakilau iš lovos. Tada nuėjau į virtuvę. Jin'as gamino maistą, o aš iš virtuvės galėjau matyti svetainę, kurioje Tae žiūrėjo televizorių.

"Labas rytas" Jin'as tarė su maža šypsena

"Labas rytas" atsakiau

"Kaip jautiesi?" Jis paklausė

"Uh, gerai" atsakiau dar kartą užmesdamas akį į svetainę

"Turėtum pas jį nueiti" Jin'as pakomentavo pastebėjąs mano žvilgsnį

"Nežinau. Nenoriu jam trugdyti. Jis paliko mane vieną lovoje šįryt" pasakiau pasukdamas žvilgsnį link Jin'o

Jis pažiūrėjo į mane gailestingu žvilgsniu" Manau tu perdedi. Eik pas jį" jis tarė stumdamas mane link svetainės

Aš cyptelėjau, bet akimirksniu atgavau pusiausvyra. Tada pažvelgiau į Tae ir atgal į Jin'ą. Jis tik papurte delnais, tarsi vydamas mane šalin. Aš suurzgiau ir tada nuėjau į svetainę, prieš tai nepamiršdamas pasivaipyti Jin'ui prieš veidą.

"Labas saulyte" jis pasisveikino, kai pamatė mane stovintį priešais jį, ir plačiai nusišypsojo. Aš nieko neatsakiau, tik greitai atsisėdau jam ant kelių apsižergdamas jo kojas ir rankomis apsivijau jo kaklą bei stipriai apkabinau.

"Hobi" jis nustėbo. Aš tik pajudinau savo galvą ir atrėmiau ją į jo kaklą. Tada pajutau kaip rankos apkabino mano liemenį ir prisitraukė mane arčiau.

"Kas negerai, mažuti?" Jis paklausė

"Kai nubudau tavęs nebuvo šalia" sušnabždėjau

"O, aš nenorėjau tavęs palikti. Tu tiesiog atrodei labai mielai ir labai pavargęs. Nenorėjau tavęs pažadinti. Atsiprašau, gražuoli" Tai išgirdęs suspaudžiau jį dar smarkiau. Jin'as buvo teisus, aš ir vėl prisigalvojau.

"Aš tave myliu" Tae ištarė

"Aš taip pat" atsakiau

"Ei, ką manai apie tai jei šiandien nueitume pakeisti tavo vaistus?" Jis manęs paklausė ir aš tik palinksėjau galvą kuri visdar buvo prikišta jam prie kaklo.

"Gerai, bet pabūkime šitaip dar truputi. Tu labai mielas" išgirdau jį sakant.

Aš nuraudau ir toliau sėdėjau jo rankose. Pats to nepajusdamas apsnūdau ir netyčia užmigau.

~nerimas~ vhope/taeseok●baigta●Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang