—–——Гледна точка на Даниел———
-Интересно, значи вие сте и баща на Корбин?-пшта баща ми.-Говори ми на ти, ако обичаш и Корбин е...?-Джоузеф се обръща към дъщеря си.
-Корбин и Даниела са полубрат ми и полусестра ми. Имаме обща майка.-пояснява Роузи и вече е напълно спокойна.
-Чичо ти Дейниел още ли е с нея?
-Да.
-Може да ми ги представиш някой път.
-Предполагам.-казва тя на баща си.
-Е, ние имаме някои неща да обсъдим, така че Даниел, защо не поразведеш Амброзия.-изпъди ни любезно баща ми. Тъкмо да се съглася и бащата на Роузи ни прекъсна.
-Знаеш ли винаги съм искал да те кръстя Розалинда?-вметва баща й.-Майка ти ме разубеди. Както и да е вие вървете.-допълни баща й и аз поведох Амброзия през градината.
-Добре ли си?-попитах щом се отдалечихме достатъчно.
-Да, просто не очаквах точно това, но той ми е баща и виждам, че може би е разбрал постъпката си. Макар да не го показва. Знаеш ли когато имахме моменти баща, дъщеря, той ме наричаше Линда. Явно не го е преодолял, както и която и да била загуба в живота му.-каза тя, докато навлизахме в имението ми.
-Искаш ли да идем в стаята ми или в библиотеката има и музикална стая ако искаш?-предлагам и тя избра музикалната стая. Щом влязохме в нея тя се усмихна.
-Можеш ли да свириш?-попита и аз кимнах.
-Ти?
-Да.
-Аз съм на цигулката, а ти на...
-Китарата? Или пианото?
-Ако си на пианото сме заедно.-казах надявайки се да се примири.
-Значи китарата!
-Защо все се дърпаш?
-Преди го правеше и ти! Правеше го, за да не нараниш любим човек. Правя абсолютно същото, за същия човек, така че го преживей!-каза и аз се подсмихнах. Рядко ме поставят на мястото ми. Тя взе китарата и засвири така познатата ми мелодия. Не е възможно да е била тя. Това само ще влоши нещата, но знам как да разбера. Започнах да свиря мелодията която свирех с онова момиче. Тя се шашна леко.
-Странник!-каза някак си като да ме дразни, но знам че ме тества, за да види дали това съм аз.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Broken to be fixed
DiversosДаниел Сийви Момче, пуши, пие, прави каквото си поиска и често наранява другите, но с добри намерения. Дразнещо умен и доста привлекателен, той просто се чуди каде да се запилее. Няма големи мечти или цели. Един ден в класа му идва нова ученичка. То...