Night know what to do

187 13 3
                                    

-Девствена ли си?-попита ме той. Почти не се задавих със сладоледа. Как да отговоря на това? Ако откажа означава че съм, но и да кажа истината заключението е същото, така че май нямам голям избор. Попринцип не се срамувам от това, но предния му отговор леко ме разколеба. Прехапах устна и погледнах към леглото на което седяхме, в опити да избегна погледа му.

-Да.-казах и той повдигна брадичката ми с палец.

-Защо те е срам от това?-попита мило и намести кичур коса зад ухото ми.

-Не ме разбирай погрешно. Нямам проблем с това, просто знам ли ти си го правил и е малко знаеш тъпо или...

-Не е тъпо. И това че съм го правил, не значи, че се гордея с бройката. Ако трябва да сме честни мисля че само 2 пъти беше истинско, а не просто пиянска история.-призна си той и аз решех просто да се усмихна и да сменя темата.

-Гледал ли си тавана си просто защото си мислил над нещо?-питам макар, че според мен всеки го е правил.

-Да, често. Мисля че всеки го прави.-аз му кимнах и хапнах от мелбата си.-Добре ако имаше едно желание какво щеше да е?-не очаквах да ме пита толкова клиширан въпрос, но все пак предполагам отговора е показателен.

-Свобода.-казах без да се замисля.-Независимост, свободна воля и възможност. Нищо друго не ми трябва.-казах уверена в думите си и той се усмихна.

-Да и аз си мислех за това.-каза той и изяде още една лъжица сладолед.

-С Ракел явно се разбирате, а?-попитах и той кимна.

-Определено. Тази жена е чудо в кухнята. Като бях малък я оговарях да ме пуска навън докато нашете са на работа и тя се съгласяваше срешу 5 бонбона. Използвах бонбоните като разменна монета, но щом порастнах осъзнах, че ме е пускала просто от добра воля.-каза той и аз се усмихнах.

-Това е сладко.-вече бяхме привършили мелбите и Даниел сложи празните чаши в шкафа до леглото, където би трябвало да бъдат намерени и прибрани след време.

-Е, още малко въпроси и си лягаш.-каза той и аз кимнах.-Защо скъса с онзи Джона?

-Той скъса с мен и беше защото някак си се бяхме отдалечили, а и той ми изневери и то с Кайли.-казах и видях как ръката му се стиска в юмрук. Взех я в дланите си и той я отпусна.

-Той не те е заслужавал щом не те е оценил.-каза той, а аз погледнах надолу.

-Всъщност той беше може би най-хубавото нещо, което някога ми се е случвало. Грижовен, мил, търпелив, знаеш.-казах и той ме погледна сериозно в очите.

Broken to be fixedOnde histórias criam vida. Descubra agora