Nowy rok miał zacząć się cudownie gdyby nie ta Dolorlorlorlorlores. Nowa nauczycielka obrony przed czarną magią. Już jej nie nawidziła. Nie uczyła ich pożytecznych rzeczy. Co jeszcze ją dobiło to to jak Cho i Harry na siebie patrzą. To był jakiś obłęd! A CO JAK TA CHINKA CORONAWIRUSA MA?! Ginny nie panowała już nad tym. Widziała minę Luny jak patrzyła na Neville'a-była bezcenna. Ginny za każdym razem śmiała się z Luny bo jak tylko zobaczyła tego... Nieco niezdarnego chłopaka odrazu się przewracała, potykała lub nawet wpadała na ściane. Neville miał podobnie robił się cały czerwony przy jej obecności. DLACZEGO HARRY TAK NA NIĄ NIE REAGUJE?! Ona nie zasługuje na Herry'ego!
Ginny była na skraju załamania. Sytuacja pogorszyła się jeszcze bardziej gdy powstała organizacja zwana GWARDIA DUMBELDORE (GD). Harry poświęcał tej chince mnóstwo czasu a tego dnia Ginny już nie wytrzymała i się popłakała. Było to ostatnie spotkanie GD przed świętami. Wszyscy wychodzili z pokoju życzeń w tym Ginny. Jednak chwile później zorientowała się że zostawiła tam sweterek. Zwróciła więc. Jak drzwi od pokoju otworzyły się bezszelestnie Ginny dostrzegła najgorszą rzecz na świecie-Cho i Harry się całowali! Ginny wzięła swój sweter i wybiegła z pokoju. Ruszyła do pokoju wspólnego, położyła się na łóżku i wybuchła płaczem. Całą noc płakała a jak już udało jej się zasnąć była 3:30. Rano zmęczona płaczem Ginny poszła się umyć i spakować bo wczoraj nie zdążyła.
(*********)
-ZA HARRY'EGO DZIĘKI KTÓREMU JESTEM TUTAJ!
-ZA HARRY'EGO!!!
Były święta. Ginny już prawie zapomniała o tym wydarzeniu. Do czasu...
CZYTASZ
Harry Potter-Ginny X Harry
Любовные романыNajdziwniejsze w miłości od pierwszego wejrzenia jest to że zdarza się osobom które widują się codziennie. Ginny x Harry