Ginny siedziała w dormitorium Gryffindoru miała zaraz mieć lekcje więc przeszukiwała swoje książki w Poszukiwaniu podręcznika do Zielarstwa. Nagle natknęła się na dziwną brązową książę.
Tom Marvolo Riddle
Pisała na książce. Był to jakiegoś rodzaju dziennik. Otworzyła go. Nic w nim nie było. Postanowiła sama w nim pisać. Wzięła swoje pióro i napiała: Jestem Ginny Weasley. Jednak zanim zdążyła napisać coś jeszcze tekst znikną. Lecz na jego miejsce pojawił się nowy: Witaj Ginny ją jestem Tom Riddle. Ginny przez chwilę przestraszona i zszokowana zamknęła dziennik i przetarła oczy. Nie to nie możliwe. Otworzyła dziennik ponownie. Tekst znikną. Znów napisała: Kim ty ulicha jesteś! Tekst ponownie znikną. Już Ci mówiłem jestem Tom Riddle. Lepiej idźmy na lekcje jak wrócisz to pogadamy Dobrze? Zapytał się. Tekst znów znikną. Dobrze. Napisała mu Ginny, zamknęła dziennik i poszła na Zielarstwo.
=====================-Cześć Tom wróciłam
-Witaj Ginny
-o czym chciałeś pogadać?
-o Komnacie Tajemnic...
-???
-Komnata Tajemnic to pomieszczenie niegdyś zrobione przez Salazara Slytherina. Otwórz ją!
-Czemu? Co? Gdzie? Kiedy? Jak?
-Poprostu masz ją otworzyć! Otworzysz ją i koniec. Piąte piętro łazienka dziewczyn. Już!
-Ale czemu? Po co?
-Bez ale poprostu idz.
=====================-Czemu to zrobiłam...
Ginny otworzyła Komtate Tajemnic. Pogadam sobie z Tomem.
-Cześć Tom.
-Cześć Ginny. Jak tam otworzyłaś?!
-Tak.
-To teraz napisz na ścianie napis krwią: KOMNATA TAJEMNIC ZOSTAŁA OTWARTA STRZEŻCIE SIĘ WROGOWIE DZIEDZICA.
-Krwią?!
-Lub czymś co wygląda jak krew.
-A PO CO I CO TO ZNACZY!
-bo tak mówię! Idź. Resztą zajmie się wąż.
-Jaki wąż?!
-Nie ważne idź.
====================
-Moja kotka. Zabije cię Zabiję...
====================
-Tom czemu miałam to zrobić Pani Norris... To nie ja jak to!
-Dla ciebie Lord Voldemort!
-Chwila co?!
-Zobaczysz co zrobiłaś w najbliższym czasie.Ginny zamknęła dziennik. Była przerażona. Później spetryfikowany też był Colin, Hermiona i jakaś krukanka a jak później się okazało Luna.
CZYTASZ
Harry Potter-Ginny X Harry
Roman d'amourNajdziwniejsze w miłości od pierwszego wejrzenia jest to że zdarza się osobom które widują się codziennie. Ginny x Harry