Merhaba....
Yeni hikayemin ilk bölümü sizlerle .... Umarım beğenirsiniz ...
Bu hikayede Elif ile Ömer ' i muhteşem aşkına birlikte tanıklık edeceğiz ...
Keyifli okumalar ....
" Söz verirken acele etme , çünkü söz namustur "
***********************************************************************
Elif ' den ;
Artık zaman kavramımı yitirmiştim . Ne kadar zamandır buradaydım bilmiyordum ve nerede olduğumu da bilmiyordum . Oysa bir süre önce benim hayallerim umutlarım vardı , şimdi ise hiç bir şeyim . Bunlara sebep ise sadece verdiğim bir sözdü ....
Bir süre önce ....
" Elif hadi canım , ben hazırım " odamdan koşarak çıktım , bir yandan elimdeki sandviçi yemeğe çalışıyor , bir yandan da ayakkabımı giymeye çalışıyordum . Melis benim en yakın arkadaşım ve ev arkadaşımdı . Bana onaylamaz bir ifadeyle bakarak
" Elif , gece kaçta geldin acaba " dediğinde gülümsedim , ağzımda lokma ile cevap verdim
" sanırım üçe geliyordu " Melis şaşkın bir ifade ile
" gece üçte geliyorsun ve bugün en önemli dersin final sınavı var , sen aklını mı kaçırdın , sınavda uyumak mı istiyorsun " kapıdan çıkarken Melis ' e baktım ve ofladım
" canım , biliyorsun ki çalışmak zorundayım , zaten benden kira almıyorsun , bırak ta bari faturaları ben ödeyeyim " Melis bir yandan kapıyı kilitliyor , bir yandan da bana laf yetiştiriyordu
" saçmalıyorsun , babam sadece fatura ödemeye yarıyor biliyorsun , ve inan bana bu faturalar ona devede kulak " kıkırdayarak arabasına yöneldi , bende yan koltuğa yerleştim hemen
Melis ve ben Dokuz Eylül Üniversitesi Hukuk Fakültesi 3.sınıf öğrencisiydik ve bu son ama en önemli finalle son sınıfa geçecektik . Melis ' in annesi doğumda ölmüştü , babası da işadamıydı ve Melis ile tek bağı vardı . O da banka hesabı . Aramaz sormaz sadece hesabına her ay yüklü bir para yatırırdı .
Benim ise sıcacık sevgi dolu bir ailem , bir yuvam vardı . İki odalı bir gecekonduda oturuyorduk , ama o kadar mutluyduk ki , o ev bize saraydı . Annem köyün en güzel kızıymış gerçi hala güzel , babam da en yakışıklı delikanlısı . Birde tatlılar tatlısı erkek kardeşim Emir vardı . Babam balıkçıydı , arkadaşının teknesinde çalışıyordu . En büyük hayali kendine ait bir teknesinin olması ve bize daha iyi bir hayat yaşatmak , kardeşimle beni okutmaktı . Bir gün bütün hayalleri gerçek olacaktı , ama ölmeseydi .
Ben dokuzuncu sınıftaydım , kardeşimde ilkokulda , babam her gün olduğu gibi denize açıldı ve bir daha dönmedi . Ben, annem , Emir günlerce köyümüzün küçücük limanında babamı bekledik gelmedi . Arama kurtarma ekibi babamın çalıştığı teknenin enkazını buldu ama babam ve arkadaşları yoktu , hepsi ölmüştü . Annem genç ve güzel kadındı , köyün bazı erkekleri arkasını bırakmıyordu . Birde geçim sıkıntısı eklenince annem üç sene dayanabildi . Ben üniversite sınavına girip Hukuk Fakültesini kazanınca , birilerinin iyi dediği bir adamla evlendi . Turgut Babanın birde Turgay adında oğlu vardı . Sandım ki her şey iyi olacak , sandım ki yeniden aile olacağız , ama yanılmıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZ
RomanceArtık zaman kavramımı yitirmiştim . Ne kadar zamandır buradaydım bilmiyordum ve nerede olduğumu da bilmiyordum . Oysa bir süre önce benim hayallerim umutlarım vardı , şimdi ise hiç bir şeyim . Bunlara sebep ise sadece verdiğim bir SÖZDÜ .... ...