Capitolul 2

411 17 0
                                    

Am ajuns in sfarsit acasa, unde ma astepta Ela, scumpa mea verisoara. Acum o saptamana venisem cu ai mei aducand toate bagajele mele.
Parchez motocicleta langa cea a blondei (Ela) si ma indrept catre casa. Este o casa nou renovata, frumoasa si  imi place cel mai mult faptul ca este intr o zona linistita.

Ela m-a imbratisat cu toata puterea ei, desi pare mica si firava este foarte puternica

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ela m-a imbratisat cu toata puterea ei, desi pare mica si firava este foarte puternica. Ea a terminat liceul acum 2 ani si de atunci nu a facut nici o facultate, nu lucreaza ci doar castiga bani din curse. Londra este cunoscuta ca "miezul curselor" de masini dar si de motociclisti, de fapt este un razboi intre aceste doua clanuri. "Salbaticii pe doua roti" se afla in Cartierul de sud, iar "Salbaticii pe patru roti" in cartierul de nord al Londrei.
Parintii Elei sunt plecati in alta tara si ii asigura pe fiecare luna o suma enorma in cont,  de asta nu se ocupa cu nimic.

                                                        Ela

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

                                                        Ela

-Jadeeeee! Striga ea la mine si ma imbratiseaza.
-Ela!
-Mi a fost dor de tine si abia astept sa ne petrecem tot timpul impreuna.
-Si eu!
Intram in casa si ne punem la povestit.
Mi a spus ca are o relatie stabila cu Ian, de 4 ani de cand era in liceu si ca o sa mai lipseasca de acasa deoarece mai doarme la el. Am zis ca nu este nicio problema. O sa incerc sa mi ocup timpul cu ceva si anume sa caut un loc de inchiriat pentru a mi deschide salonul de tatoo, intre timp am sa mai pictez.
Urc in camera mea care este amenajata cum am vrut eu. Este foarte mare am un pat imens, un balcon spre strada, coltul din camera ocupat cu panze, pensule, suport de pictat, aparatele de tatuaj cu tusele si acele sunt intr un sertar din birou. Am un sifonier cu oglinzi pe mijloc in care a avut loc toata garderopa mea. Si sa nu uitam de baia in care am sa intru acum sa mi fac un dus.
.
.
.
.
M am imbracat cu o pereche de pantaloni scurti de pijama si un maiou.

Am coborat in bucatarie si am vazut ca Ela pregatea cina.
-Mmm, miroase atat de bine. Zic eu bucuroasa sa simt mirosul de paste bine condimentate.
-Fac paste, mancarea ta preferata!
-Mersi, zic eu si ne asezam la masa

Suna telefonul Elei si imi aduc aminte ca trebuia sa o sun si eu pe mama.
Aceasta raspunde si se pare ca era Ian care ii zice ceva nu tocmai placut, dupa fata la care o face Ela. Se ridica de la masa si pleaca sus, scuzandu se la mine.
I au telefonul si o sun pe mama:
- Alo,mama!
-Jade, scumpa mea. Ce faci, ai ajuns?
-Da, am ajuns, m am instalat, mi am facut dus si acum mananc paste facute de Ela.
-Ma bucur fata mea, atunci va las sa mancati. Pofta buna, vorbim maine.
-Bine mama, te pup, paaa!
- Pa Jade! Spune mama si imi trimite un pupic prin telefon

Dupa ceva timp apare si Ela.
-Jade eu o sa plec, ma intalmesc cu Ian, iti povestesc maine.
-Ok, zic eu si o pup.
Aud motorul cand porneste si se indeparteaza. Strang masa, spal vasele si ma duc in camera mea. Ma pun in pat si incep sa caut pe telefon spatii de inchiriat. Gasesc ceva prin zona de nord a orasului, la 20 de minute de mers cu motocicleta de aici. Pretul este acceptabil si in poze arata bine.  Dau drumul la muzica si adorm.

Unirea SalbaticilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum