Jade povesteste
-Hai Jadee, trezeste te!
-Mmm, imi e somn.
- Nu Jade trebuie sa ne pregatim! Ai uitata de ce a zis Derek? Imi zice Melissa
Cand ii aud numele m am ridicat imediat in sezut.
-Ce a zis? Intreb eu somnoroasa.
-Sa mergem la el la piscina si trebuie sa ne pregatim.
- Aa, asta era, ma si speriasem, zic eu usurata.
- Da, dar trebuie sa ne pregatim si avem doar o ora la dispozitie. La 8 jumatate trebuie sa fim deja acolo, altfel o sa prindem razele puternice ale soarelui si o sa ne ardem.
-Bineee! Zic eu si ma ridic din pat.
Dupa 40 de minute suntem gata. Mergem cu masina Melissei ca sa nu mergem cu multe motociclete. Pe drum oprim sa ii luam pe Ian si Mark.
La 8: 15 suntem in fata casei lui Derek.
- Maiculita, dar baiatul asta locuieste intr un palat! Zice Melissa in timp ce se uita uimita la casa.
- Asa se pare. Zic eu
Piscina este in fata casei, unde ii observ pe Derek, Aiden, Iasmin si Thomas, toti stateau pe sezlong.
Derek ne observa si vine sa ne intampine.
-Buna dimineataa! Zice el cu un zambet larg pe fata si ii imbratiseaza pe toti.
-Buna dimineata, iubire! Ma apropii de el si ii dau un sarut scurt pe buze.
Ne schimbam in costumele de baie.
.
.
.
Ma simt atat de bine, sa fim toti la un loc, fara sa ne certam.
Apare si Nathan la o ora dupa ce am venit noi. Aduce cateva stilcle de votca pentru a face cocktail uri.
El si Melissa se duc sa le pregateasca si nu vreau sa stiu ce va iesi din mainile lor.Il vad pe scumpul meu salbatic cum iese din apa, asa de frumos. Privesc cum picaturile de apa i se scurg pe abdomen...vreau sa i ating fiecare particica de pielea de pe trup si sa l zgarii... Ma pierd in ganduri salbatice in timp ce l analizez, cand el se apropie de mine si ma trage de pe sezlong.
-Derek! Zic eu cand ma ia in bratele lui ca pe o mireasa si ma duce in apa.
Ne lasam trupurile conduse de apa dupa care ma ridic in bratele lui, si ii cuprind mijlocul cu picioarele, ma joc cu mainile in parul lui si el imi mangaie spatele...
- Porumbeilor haideti la cocktail! Striga Melissa la mine si ceilalti bufnesc intr un hohot de ras.
.
.
.
Ziua a trecut foarte repede. Astazi ne am apropiat mai mult, eu cu Derek ne am cunoscut si mai bine. Intre Nathan si Melissa pare sa se infiripe ceva. Ela si Ian sunt doi porumbei la fel ca mine si Derek, iar Mark si Aiden au plecat sa se pregateasca pentru ca vor sa se duca in club sa agate si ei ceva. Sa nu uitam de cuplul meu favorit Iasmin si Thomas. Ei sunt atat de frumosi, calmi se inteleg atat de bine si asta ii face sa se completeze perfect. Chiar acum ii privesc cum sunt in piscina amandoi.Derek povesteste
O zi in care nu vreau sa ma gandesc la altceva ci doar sa ma relaxez alaturi de prieteni si sa o admir pe zeita din piscina mea.
Are un corp perfect, un caracter puternic si niste ochi superbi in care ma pierd de fiecare data cand ii privesc. Imi place tot la ea, sunt indragostit de Jade cum nu am fost niciodata. Nici o fata nu a trezit asemena sentimente in mine cum a trezit ea. De cand am intalnit o pe Jade, inima mea a iesit din carapacea in care era inchisa si a inceput sa bata. Desi sunt langa baieti pe sezlong si ea in apa cu fetele, nu o scap din priviri...nu pot sa mi i au ochii de la...vreau sa i sarut orice particica din corp...sa imprim pe pielea mea mirosul ei de liliac...
.
.
.
Seara a venit foarte repede si eu am rugat o pe Jade sa ramana la mine peste noapte. A acceptat si eu am scapat repede pentru ca Ela a fost ocupata cu Ian si mai nou Melissa cu fratele meu vitreg, Nathan. Iasmin si Thomas au plecat si ei, iar Aiden si Mark au plecat in club la agatat.
Ma duc la baie si cand ma intorc am parte de cea mai frumoasa priveliste: Jade in piscina, iar lumina lunii ii face ochii si pielea sa straluceasca.- Cat de mult ma bucur ca ai ramas! Zic eu si intru langa ea in piscina.
- Si eu la fel. Zice si se apropie de mine. Ma saruta pe maxilar si eu pe gat dupa care ne strivim buzele intr un sarut salbatic. Ii simt limba cum imi inspecteaza fiecare colt al guri dupa care se joaca cu pierce ul mei din dinti.
Ii musc buza de jos si o ridic in bratele mele. Nu mai am rabdare, vreau sa o simt, vreau sa o fac fericita. Urc cu ea in camera mea si o asez usor pe pat. Ma pozitionez deasupra ei si simt cum imi trec fiori prin tor corpul. Ii presar saruturi pe abdomen, ma joc cu lobul urechii si ea isi infige mainile in parul meu. Amandoi vrem din ce in ce mai mult din corpul celuilalt, dar un tipat se aude de jos:-Dereeek!!
CITEȘTI
Unirea Salbaticilor
RomanceEa o salbatica pe 2 roti! El un salbatic pe 4 roti! Oare dragostea lor va ingropa securea razboiului dintre aceste doua clanuri? #1 in prima dragoste