Capitolul 22

238 10 0
                                    

Jade povesteste

Dupa 2 ore in care am plans, mi am facut un dus si am coborat jos.
Mai ramasesera doar Aiden, Nathan, Melissa si Amanda, (care inca nu stia ca fiul ei urmeaza sa se casatoreasca).
Ma pun langa ei pe canapea si Aiden imi zice:
-Jade, asta nu o sa se intample, nu se va casatori.
-Cum adica sa se casatoreasca, si cu cine? Intreaba mama lui Derek
-Cu o fata pe nume Tania Koran.
La auzul acestui nume Amanda incepe sa tuseasca, iar Nathan ii aduce un pahar cu apa ca sa isi revina.
-Ce s a intamplat? Intreb eu uimita
-Tania Koran, ati spus?
-Da! Zicem cu totii in cor.
-Fata finantatorului masinii Jaguar, Ates Koran?
-Da, chiar ea!zic eu
-Nu are cum sa se casatoreasca cu ea!
Zice Amanda.
-De ce? Intreaba Melissa
-Pentru ca...pentru ca ei sunt...
-Ce sunt, Amanda? Zi mi mai repede! Ma rastesc eu la ea
-Ei sunt frati vitregi.
-Cum adica sunt frati vitregi? Intreaba Nathan si eu ii multumesc in sinea mea, pentru ca nu mai am puterea sa zic ceva..
-Ates Koran este tatal biologic al lui Derek.
Toti ramanem socati...
-Si cum s a intamplat? intreaba Aiden
-In urma cu multi ani, mai exact 21 de ani, eu eram menajera in casa de vara a lui Ates Koran. Se certase cu sotia lui si a venit singur in casa de vara. Era abatut, trist, iar eu am fost umarul pe care sa planga.Dupa ce ne am petrecut noaptea impreuna, dimineata cand m am trezit imi cumparase bilet catre Londra.
De atunci nu mai stiu nimic de el decat de la televizor si din presa.
La scurt timp am aflat ca sunt insarcinata...neavand pe nimeni aproape nici un acoperis deasupra capului, dupa ce l am nascut l am dus in fata orfelinatului.
- Adica el nu stie ca are un fiu? Intreaba Nathan?
- Nu, eu nu i am spus niciodata.
.
.
Dupa cateva ore in care ne strangem cu totii incepem sa facem un plan. Nunta se va tine peste 3 zile, iar noi trebuie sa o impiedicam. Nu avem cum sa facem testul ADN, ca sa i demonstram lui Ates si Tania, dar ca sa i oprim momentan pana il vor face ei, trebuie sa le spunem...

Derek povesteste

Pregatirile sunt in toi si desii va fi o nunta de miliardari cu tot ce vezi doar in basme si la tv, eu nu sunt fericit deloc. Am incercat sa i au legatura cu Jade, dar nu stiu cum sa i spun ca ma casatoresc...auzi "casatororesc" si cu o persoana pe care nu o iubesc.
Numai gandul ca va afla ma doare, inima mea a ramas la ea in Londra.
-La ce te gandesti, Derek? Ma intreaba Ates
- La nimic! Spun eu abatut
-Uite, Derek, stiu ca nu este alegerea ta si ca nu esti fericit ca te vei casatori...dar gandeste te ca imi vreau fiica fericita si nu mai vreau sa incerce vreodata sa se sinucida...poate cu timpul cand vei avea si tu un copil, vei intelege. Spune in timp ce ma bate cu mana pe umar si se indeparteaza in invalmaseala de afara, unde se fac pregatiri.
.
.
.
A 2 a zi inainte de nunta.

Jade povesteste
Cu ajutorul lui Aiden care l a localizat pe Emir, in urma apelului sau catre agentul care ma urmarea, am aflat unde este Derek.
-Maine seara la 22:00 vom zbura catre New York. Am aflat locul unde se tine nunta, asa ca eu Aiden, Nathan si Amanda vom fi in avion la ora aceea. Ne vom caza la un hotel pana a doua zi cand se tine nunta.
.
.
Ziua nuntii

Jade povesteste

Am aterizat de 6 ore si nu am putut sa dorm, doar m am intors de pe o parte pe alta. Mi am ales sa imbrac o rochie eleganta si simpla.

De abi astept sa imi bucur iubitul si sa il scap de acea nunta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

De abi astept sa imi bucur iubitul si sa il scap de acea nunta. Nathan mi a povestit ca totul este un targ si ca inainte, Emir, voia ca pe el sa l casatoreasca cu Tania. Derek a ales sa se casatoreasca doar ca sa ma salveze pe mine. Dupa ce m am aranjat ne am intalnit toti 4 in receptia hotelului, pentru a pleca catre nunta lui Derek.
Dupa ce cobor scarile dau de o doamna superba si eleganta. Amanda purta o rochie care ii scotea bine talia de viespe in evidenta. Recunosc ca sunt putin geloasa pe corpul mamei lui Derek.

 Recunosc ca sunt putin geloasa pe corpul mamei lui Derek

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Derek povesteste

Nu pot si nu vreau sa cred ca a venit ziua in care ma casatoresc. Culmea..trebuia sa fie cea mai fericita zi din viata mea, dar ce sa vezi, nu este.
-Derek! Esti gata? Ma intreaba Emir
-Sunt! Zic si ies din camera
-Haide, toata lumea este gata si Ates s a dus sa o i a pe Tania pentru a o conduce  la altar.
.
.
Am ajuns in fata altarului, iar mireasa isi face prezenta la bratul tatalui ei.
As minti daca as zice ca nu este frumoasa, este ca o printesa, doar ca nu pot sa simt mai mult pentru ea decat o iubire frateasca. Dupa ce au parcurs imensul covor rosu, mi s au alaturat la altar. Ates imi zambeste si imi face semn pozitiv din cap dupa care imi preda bratul Taniei.
Vad sclipirea din ochii ei si incerc sa zambesc si eu pentru a nu o dezamagi pe ea.
-De buna voie si nesilit de nimeni, o luati in casatorie pe domnisoara, Tania Koran?
-Da! Zic eu cu jumatate de gura
-De buna voie si nesilit de nimeni, il luati in casatorie pe domnul, Derek Cinof? Zice preotul trecut de varsta tinerilor cu multi ani in urma.
-Da! Tipa Tania, aproape surzindu mi urechea.
-Are cineva ceva de obiectat? Intreaba preotul.
-DA! Se aude din spatele multimii.
Cu totii intoarcem capul si vedem o doamna superba alaturi de iubirea mea, Jade, si de Aiden alaturi de Nathan.
-Amanda! Il aud pe Ates cum exclama cu o privire in care nu pot citi ce simte: tristete, furie sau regret...
-Chiar eu in persoana,  Ates! Zice acea doamna si se apropie de noi, iar Jade ramane langa cei doi baieti.
-Ce cauti aici? Intreaba Ates derutat
-Nu ai cum sa ii casatoresti pe Tania cu Derek, pentru ca ei sunt frati vitregi.
-Poftim? O aud pe Tania tresarind
-Tatal tau, Tania, este si tatal lui Derek. zice aceea femeie pe care nu stiu cum sa o numesc...Amanda sau mama mea?

Unirea SalbaticilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum