Derek povesteste
Este 7 jumatate seara si sunt gata sa merg in club, unde ma asteapta prietenii mei.
.
.
.
Ajung in club, ii caut cu privirea pe Aiden si ceilalti. Ii vad la o masa mai in spate si ma duc sa ma asez la locul pastrat pentru mine. Ii salut si ma apuc sa trag din narghileaua mea preferata cand niste maini imi inconjoara gatul si imi musca lobul urechii. Ma intorc si o vad pe bruneta care se tine dupa mine mai ceva ca o lipitoare. Daca nu o cunosteam pe Jade puteam sa o satisfac pe cateaua asta in calduri dar acum aceasta nu imi provoaca decat scarba. Vreau sa o indepartez dar cineva isi face face aparitia la masa.
- Salutare lume! Zice Nathan.
Stiam ca "fratele" meu din Irlanda venise de dimineata in Londra, dar nu ma gandeam sa il vad acum in club. Ma intreb de ce e singur si nu are vreo " Barbie" la bratul lui.
Ma ridic si il salut, la fel si ceilalti. Nu vrea sa stea cu noi la masa si nu pot decat sa ma bucur, nu aveam chef sa i suport toate toanele si mai ales sa vorbeasca despre motocicleta lui vrand sa ne enerveze.
Zice ca isi asteapta si el prietenii care trebuie sa soseasca.
.
.
.
Jade povestesteM am imbracat intr o rochie scurta, cu un decolteu mare, neagra, cu stelute albe pe ea, si cu o pereche de ghete elegante cu toc. Am optat pentru un machiaj cat mai simplu si parul indreptat cu placa.
Aproape de ora 8 seara il vad pe Zack cum parcheaza masina in fata casei.
- Dar ce fata frumoasa avem noi aici! Zice el si ma pupa pe obraz
- Multumesc! Zic eu si ii zambesc.
Ma urc in masina in dreapta lui, iar in spate se afla Dila si Lucas care sunt un cuplu si aparent sunt prietenii lui Zack si al tipului care vine din Irlanda.
Parcheaza in fata clubului, iar un baiat ce statea pe o motocicleta se indreapta catre noi.Zack! Spune acesta si il strange intr o imbratisare.
-Dila, Lucas! Si ii imbratiseaza si pe acestia.
Se uita la mine si imi intinde mana.
- Nathan!
- Jade, incantata! Zambesc si ii dau mana. Se uita in ochii mei dupa care imi saruta mana. Raman putin uimita de gestul lui si il analizez: un baiat tanar de 20-21 de ani, frumos, saten deschis inspre blond cu ochii albastri. Nu uit ca este motociclist, lucru care imi place la el dar mai mult de atat nu, eu am sentimente pentru Derek.
Dila, Lucas si cu Zack intra inaintea noastra in club si eu cu Nathan care este in spatele meu, intram imediat dupa ei.
Mirosul de tutun imi intra in plamani si asta ma face sa regret ca am venit pentru ca nu imi plac tigarile.
Ne ducem la masa care era rezervata de Nathan, incercand sa ne strecuram printre toti tinerii care danseaza, cand de odata il vad pe Derek, dansand cu o tipa bruneta. Vad ca este fericit cu fata ce face niste miscari lascive langa el ba chiar care il si saruta pe gat.
In momentul asta inima mi a stat in loc si am vazut negru in fata ochilor. Nu eram cu el oficial intr o relatie, dar credeam ca clipele de noaptea trecuta, petrecute impreuna, insemnau si pentru el ceva nu doar pentru mine. Incerc sa imi stapanesc lacrimile care imi intepau coltul ochilor si ma las condusa de Nathan prin multime.
Ajungem la masa, comand un energizant si tot ce vreau este sa ajung mai repede acasa, dar pana atunci sa incerc sa nu ma mai uit la el si sa i evit ochii care ma atintesc inca de cand am intrat in club.
CITEȘTI
Unirea Salbaticilor
RomanceEa o salbatica pe 2 roti! El un salbatic pe 4 roti! Oare dragostea lor va ingropa securea razboiului dintre aceste doua clanuri? #1 in prima dragoste