Capitolul 11

349 12 0
                                    

Jade povesteste

Dupa o baie relaxanta ma pun in pat si imi ating maxilarul cu degetele inca simtind buzele lui. Imi i au telefonul si i ntru pe site ul de socializare Facebook. Vad ca am o cerere de prietenie de la un baiat pe nume Derek Cinof. Intru pe profilul acestuia si vad cel mai frumos baiat. Ii accept cererea de prietenie si ii dau like la cele doua poze:

 Ii accept cererea de prietenie si ii dau like la cele doua poze:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Inchid telefonul si ma pun sa dorm

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Inchid telefonul si ma pun sa dorm. Dupa 5 minute in care ma intorc pe toate partile posibile ca sa adorm, imi vibreaza telefonul. Il aprind si vad un mesaj pe messenger de la Derek:
Imediat il deschid si zambesc singura la ecran.
" Buna seara! Ce face pistruiata mea?"
"Stau in pat. Tu?"
" Ma uit pe profilul tau si incerc sa nu ti sarut chipul prin ecran!😏"
Nu stiam ce sa raspund si prima replica care mi a venit in cap:
" Daca ai fi acum langa ea nu ar mai fi nevoie sa o saruti prin ecran!"
"Asta se poate rezolva" imi raspunde Derek.
Nu am inteles ce a vrut sa spuna si nu i am mai rapsuns cu nimic.
Dupa 10 minute ma suna pe apel video. Ii resping desii as vrea sa il vad. Un nou mesaj:
" Iesi pe geam daca nu vrei sa l sparg cu pietre!"
Baiatul asta este nebun, in secunda urmatoare il vad cum sta in fata geamului meu. Este atat de frumos, inima mea simte ceva pentru el, nu poate sa se calmeze din bataiile accelerate, in prezenta lui. Zici ca suntem Romeo si Julieta, incerc sa nu rad  si cobor la el.
Deschid usa si il chem inauntru. Sper doar ca Ela sa nu se trezeasca si sa il vada pe Derek in casa la noi in zona salbaticilor pe 2 roti.
" Esti nebun?!" Ma rastesc eu la el.
"Nebun dupa tine!" Zice el si in secunda urmatoare se napusteste asupra buzelor mele. Nu pot sa ma abtin si ii raspund imediat la sarut. Inchide usa si ma lipeste de ea. Doamne ceva nu e in regula cu mine, trebuia sa i dau o palma si sa l gonesc din casa mea.
Imi musca limba intr un mod dureros dar placut. Oprim sarutul salbatic pentru nevoia de aer.
- Hai la mine in camera ca sa nu te vada Ela in caz ca se trezeste. Nu stiu de ce am spus asta si sper sa nu creada altceva ci doar ca vreau sa l scutesc de o cearta cu clanul meu.
Da din cap in semn afirmativ si il simt in spatele meu respirandu mi in ceafa in timp ce urcam scarile.
Ne asezam pe pat si exclama.
- As cunoaste camera ta dupa mirosul de liliac!
- Mirosul de liliac este de la parfumul meu. Zic eu zambitoare
- Iti place liliacul? Ma intreaba el
- Da, de fapt este singurul lucru care ma face sa il simt pe tata langa mine. El adora liliacul si inainte sa l pierd imi facuse cadou acest parfum de liliac. De atunci numai pe acesta il folosesc.
- Imi pare rau...zice Derek si ma stange in bratele lui.
Imi amintesc ce mi a zis Ela despre parintii lui si il intreb.
-Parintii tai cum sunt?
Imi evita privirea si se uita in coltul camerei mele unde imi tin chestiile de pictat:
- Eu nu am avut niciodata parinti. Imi spune si simt o durere mare in vorbele lui.
- Poti sa mi povestesti daca doresti.
Soptesc eu usor. Se uita la mine si dupa un timp spune
- Stiu doar ca de la 3 luni de zile de cand m am nascut am fost abandonat in fata unui orfelinat, am stat acolo pana la varsta de 7 ani dupa care m a adoptat un om influent, la rugamintile sotiei sale, care era foarte frumoasa si buna cu mine. Pana la 13 ani, cand a murit ea, i am spus "mama" dar  el nu ma lasa sa i spun "tata" ci doar "domnule".
Incerc sa mi stapanesc lacrimile, si sa nu ma gandesc la ce copilarie trista a avut. In spatele aceseti masti dure si arogante sta un baiat minunat cu un suflet de copil bland.
- Ei au avut un baiat de varsta cu mine.
De la 13 ani mi am luat viata in dinti desii eram minor. Eram tot sub tutela lui dar nu ii mai pasa de mine si s a mutat cu  fiul lui in Irlanda. I am intalnit pe Aiden si Iasmin si am stat o vreme la ei acasa. S au comportat cu mine ca fiind fratele lor, am intrat in lumea curselor ilegale si de la 15 ani eram de neiinvins. Castigam bani frumosi, am reusit sa mi cumpar masina pe care o vezi acum si o casa in cartierul de nord.

Ma intorc catre el cu lacrimi in ochi, il sarut pe obraz si ii soptesc:
- Imi pare atat de rau ca ai trecut prin atata durere! Zic eu si el imi sterge lacrimile.
Pierdem notiunea timpului si adorm la pieptul lui care mirosea a
parfum de ocean.

Unirea SalbaticilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum