Derek povesteste
O vad cum se enerveaza, se intoarce si pleaca spre demonul ala de motocicleta. E atat de frumoasa, are un corp pe care il simt cum ma striga "Derek vino si gusta ma". Zambesc cand vad ca pleaca cu un scartait de roti pe asfalt. " ce sa ti fac papusa mai castig si eu nu numai tu", zic in mintea mea. De abia astept sa mi i au revansa pe pista. Imi suna telefonul, e Aiden.
- Sper ca vi cu vesti bune?!
- Cele mai bune, Derek!
- Ma bucur, hai sa ne intalnim sa mi le spui fata in fata.
- Ok, vin la tine in 30 de minute.
- Te astept! Ii spun lui Aiden dupa care inchid telefonul si ma duc acasa.Dupa 5 minute in care am ajuns acasa, apare si Aiden. Il strang intr o imbratisare scurta si ne asezam pe canapea. Imi intinde un dosar si vad arborele genealogic al Jadei, mai precis Jade Stone.
- Vrei sa citesti sau sa ti povestesc eu? Intreaba Aiden
- Spune mi tu! Zic eu
- Pentru inceput, Jade s a mutat in Londra in cartierul nostru acum 4 zile. Sta intr o casa in sud cu Ela Stone, verisoara ei dupa tata. Casa este pe numele amandurora lasata mostenire de catre bunicul lor Wiliam Stone, cel mai mare cap al clanului pe 2 roti. Tatal Jadei, Logan Stone, a murit cand ea avea 10 ani. Dupa cinci ani de la moartea acestuia mama Jadei s a recasatorit cu un pilot, Vinor Blon. Pana acum Jade a locuit cu ei in Liverpool. Ea are numeroase premii castigate in pictura. Nu a fost vazuta la bratele niciunui baiat pana acum.Am ascultat foarte bine tot ce mi a spus si acum imi dau seama de ce nu am mai vazut o pana acum printre Salbaticii de pe 2 roti.
- Stiam inauntrul meu ca nu a avut niciun iubit pana acum, fata ei spune cat de inocenta este.
Dupa ce am mai discutat, decidem sa mergem impreuna in renumitul nostru club, dar nu inainte sa ne anuntam si gasca.
.
.
.
La intrare in club apare sora lui Aiden, Iasmin, cu iubitul ei Tomas, Look si iubita lui Berna. Ne salutam si intram in club.
Muzica duduie in boxe, iar mirosul de tutun iti umple plamanii cu fumul toxic.
Ne asezam la masa noastra, comandam de baut si nu in ultimul rand narghileaua mea preferta. Eu nu fumez dar imi place mirosul parfumat din narghilea si ma face sa ma simt bine. Doua fete au pus ochii pe mine si Aiden deoarece noi suntem singuri baieti fara relatie de la masa si le vad cum vin inspre noi. Satena se aseaza langa Aiden, iar bruneta vine in spatele meu si imi inconjoara gatul. Dupa ceva timp, il zaresc prin club pe Zack, prietenul meu tatoo artist. Ii fac semn sa vina la mine si acesta imi zambeste.
Ne saluta pe toti de la masa si se aseaza langa noi.
- Ce faci Zack? Il intreb eu
- Sarbatoresc! Si acesta imi face cu ochiul
- Ce sarbatoresti draga? Intreaba Iasmin
- Pai de 3 saptamani caut un asociat in afaceara cu salonul de tatuat si astazi a dat norocul peste mine.
- Asta e bine! Zice Aiden
Ii uram noroc si ii zic acestuia.
- O sa vreau si eu un nou tatuaj pe piept, am o idee ce vreau, deci saptamana asta o sa trec pe la tine la salon.
- Te astept cu mare drag, zice Zack
Zack este un baiat pe care l am cunoscut acum 1 an de zile. Nu face parte din niciun clan de salbatici, are prieteni si in clanul meu dar si in clanul celorlalti. Este un tip super de treaba si nu am nimic cu el, mai ales ca majoritatea tatuajelor mele sunt facute de el.
.
.
.
Cand vad ca este trecut de miezul noptii ora 1: 30 decid sa plec din club si sa ma duc acasa. Cu greu scap de bruneta care mi a stat pe cap toata noapte. De ceva timp nu am chef de nicio fata din categoria "tarfe". Trebuie sa ma odihnesc mai ales ca acum vreau sa deschid o noua afacere in spatiul pe care l am inchiriat.
Vreau sa mi deschid un studio in care sa accesorizez masinile ( sa le dau culoare, sa pun diferite actipilde pe ele, folie pe geamuri pentru a le face fumurii), chestii de genul. Cand ma gandesc ca locul ala l a vrut si pistruiata, imi doresc si mai repede sa l deschid.
CITEȘTI
Unirea Salbaticilor
RomanceEa o salbatica pe 2 roti! El un salbatic pe 4 roti! Oare dragostea lor va ingropa securea razboiului dintre aceste doua clanuri? #1 in prima dragoste