Eren:
Amikor tegnap hazajöttem lefürödtem és aludni próbáltam viszont ez nem igazán jött össze ugyanis folyton a tegnap történtek jártak a fejemben és ezzel eggyüt hatalmába kerít egy furcsa érzés, a tegnap emléke félelem, ilyedség és megváltás egy nem várt személytől.
Vissza gondolva komolyan azt hittem meghalok semmiképp sem lett volna bátorságom leugrani tudat alatt már feladtam így, hogy tudom odaát vár valaki aki már nagyon hiányzik. Viszont Levi ráébresztett valamire, mégpedig arra itt is várnak rám valakik. A szemében aggódást és szomorúságot láttam így hát felálltam kinyújtottam a kezem az égre azt gondoltam apa a fényben van "megsimítottam" a napot és elengedtem magam. Legközelebb Levi karjaiban eszméltem fel meglepődtem de roppantul kellemes érzéssel töltött el aminek át is adtam magam az illat ami hozzátartozott és az orromba szökött, a testenek melege, biztonsága valamint gyönyörű acélkék íriszei, mindettől nem lehet megszabadúlni ilyen felemelő érzéstől egy kétségbeesett pillanatban. Érezni akarom...még…
Furcsa gondolataim közben nyomott el az álom.
Ma kissé kómásan ébredtem a fejem mintha teljesen kiürült volna egyszercsak a telefonom pityogására eszmélek Armin neve villan fel a kijelzőn üzenet írt amit meg is nyitottam
Armin:
Szia Eren jobban vagy már?
Eren:
Igen köszönöm kérdésed☺️
Armin:
Akkor jó mond csak meglátogathatnánk. Mikasával kicsit aggódunk érted
Eren:
Nem kell aggódnotok de rendben
Elküldtem a címemet és lementem szólni anyának hogy vendégeink lesznek az igazat megvallva nem vágytam a társaságra anyu viszont annál inkább rögtön hozzálátott sandwicheket készíteni nagyon bepörgött
-na de fiam szaladj és öltözz fel csak nem akarsz pizsamában flangálni mindenki előtt
-csak ketten lesznek de oké-indultam fel a lépcsőn és lezuhanyoztam megálltam a szekrényem előtt felkészültem arra hogy a ruháim rámborúlnak komolyan nem ártana rendet rakni benne az összehajtott kupacok közül kiválasztottam egy nike melegítő nadrágot és egy sima fehér pólót.
Lementem és hallottam anya dúdolását megfogtam a kezét és megpörgettem tengelye körül majd táncolni kezdtünk gyakran csinálunk ilyet apa gyakran táncolt vele így mikor meghalt és láttam anyu mennyire szomorú volt odamentem hozzá, megfogtam az eggyik kezét és derekát és ügyetlenül húzgálni kezdtem nevetni kezdett és megtanított táncolni azóta ez szokásunká vállt egymásra mosolyogva keringőzünk ami nagy boldogsággal tölt el de a pillanatot megszakította a csengő hangja amire valaki istenesen rátenyerelt. Idegesen megfordúltam bárki volt az most nagyon mérges vagyok rá.
Az előszoba ablakból látom, hogy nem csak Mikasa és Armin áll az ajtóban hanem Hanji és Levi is velük tartott az utobbi miatt kicsit zavarba jöttem és mint egy tini lány úgy igazgattam magam az előszoba tükörben, basszus nem számítottam rá az arcomra mosolyt varázsolok miközben szélesre tárom előttük az ajtót.
-Sziasztok-köszöntem.
YOU ARE READING
Bárkivel szembe szállok érted
FanfictionEren át íratkozik régi iskolájából mert problémái akadnak a barátkozással Anyja "fenyegetését" változtatnia kell viselkedésén és barátokat szerezni de lehet többet is