Su-Jin szemszöge:
2 hét. 2 hét telt el azóta amiota utoljára lattam. Erre ma megjelen egy 10 percre és időnk sincs mert az a tapló Josh hívja haza. Könyörögnie kell hogy ne bántson minket. Annyira meghatot amit mondott. Család. Tudni kell nekem nem volt családom szüleim meghaltak. Nekem csak Kleo van,volt és lesz is. Sose felejtem el mikor megtörtént az a nap. Pontosan 6 évvel ezelőtt. Amit elmondott Kleo. Vele is megtették de nem mondta el. Sose. És ezért haragudtam rá.De mikor lattam hogy pakolt mindne haragom eltünt és aggodalommá alakult.Elment.Erre az egy dologra gondoltam abban a 2 hétben is. Sokat sírtam és gondolkoztam. És hogy min gondolkoztam? Egyszerű. Azon hogy megérdemlem az életet? Az ilyen barátokat mint Kleo? Egy ilyen pasit mint Jimin? A válasz NEM. Mégis megkaptam. Vagy lehet ezt kaptam kárpotul a múlt miatt?
Ezeken gondolkoztam ebben a 2 hétben. Jiminnel se beszéltem sőt. Keresni se kerestem,és igen semmi nem volt köztünk. De lesz. A barátom és tudom hogy milyenek a fiúk. De nekem idő kell. Igen. 6 év nem volt elég idő. Egy ilyen dolgot nem lehet csak úgy elfelejteni. De próbalkozom. Ja és ebben a 2 hétben több rossz álmom is volt. Amiben újra éltem azt a napott. Vagy volt olyna is ahol láttam Kleo ahol éppen halálra khmkhm. Vagy Kleo halálát ahogy megpróbálja magát megölni. Sokszor keltem fel hajnali 3-kor és sírtam. A fiúk közül lehet fura. De Suga értett meg. Jimin is de az más. Suga olyan mintha a bátyám lenne. De Jimin a pasimMa hogy láttam boldog voltam. Hogy mind csak álom és semmi más. Remélem az is marad.
Ha akkor tudom hogy az nem csak álom volt megelőzhettem volna adolgokat....