19.rész

10 1 0
                                    

Kloe szemszöge:
Persze végre itthon. Azóta hogy visszatértem 3 hónap telt el.

Összeségébe életem legrosszabb 3 hónapját hagyom magam mögött. Ja és egyebkent ma van új év ma van December 31.e is. Ma a srácok úgy döntötek hogy bulizni fogunk.
De ez mellékes.

3 hónapja élem az életem újra a dormban. Hát mondjuk úgy nem erre számitottam.
Kook és Lisa újra összejöttek. Kook került. Lisa pedig amikor eselye adódik mindig megmutatja hogy ő bizony Kook barátnője és akkor én messziről kerüljem.

Su-Jinnel is megromlott a kapcsolatom. Nem ironikus. Lisa hordta le mindennek,de mégis Lisa lett az új legjobb barátnője.

3 hónappal ezelőtt:

-Szia Su-Jin. -Nem válaszol-Su-Jin baj van? Megsértettelek?

-Kleo hagyj engem békén örökre. Ja és hogy tudd Lisával jóban vagyunk és boldogabb vagyok vele mint veled valaha is voltam

Jelen:

Hát igen kb ez történt 3 hónappal ezelőtt. A szemembe mondta hogy boldogabb Lisaval aminek én örülök. Su-Jin is kerül. Őszintén már csak Suga,V,Jin és Jimin maradt nekem. Persze lehet fura hogy Jimin is de igen ő is. Ő megmondta Su-Jinnek hogy attól hogy ő nincs velem jóban attól még Jimin jóban lesz. Fájt de egyben jólesett hogy Jimin kiállt mellettem. Sugával mindig is egy párhuzamon voltunk. Ő is olyan antiszociális mint én. De ha  együtt vagyunk akkor jól eltelik az idő. V az pedig aranyos mindig próbál jobb kedvre deriteni kisebb nagyobb esélyel sikerül neki.Jin mindig főz nekem,leül velem beszélgetni ha azt látja hogy csak turkalok a kajában.

Hát igen ők maradtak nekem. J-Hope az Lisáékkal van. Rm is, Jungkook szintén hisz ez magától értetendő. És Su-Jin is. De Su-Jin Jiminnel is sokat van szóval az ő kapcsolatuk tökéletes.

Ma reggel épp a reggelimet fogyasztottam ami amúgy nem volt más mint zabpehely.

-Jóregggeeelt Kleoka-Üdvözölt "kedvesen" Suga.

-Elsőnek is:miaz hogy Kleoka?
Másodszor:minek vagy te fent 7 órakor és harmadszor:jóreggelt

-1:tegnap találtam ki,és kiváncsi voltam az ideges fejedre-itt felkuncogott. Imadom a nevetését-2 ma van új év és gondoltam elmehetnénk te és én bevásárolni, na mit szólsz?

-Persze mehetünk de most?-kérdeztem hisz korán van.

-Igen most,szóval menjél sminkeld ki magad öltözz fel valami ruhába

-Héjj ami rajtam van mért nem jó?-szóltam oda durcás hangon mert jó pizomába vagyok de most akkor is

-Pizsomába vagy

-Nem mondod nagy okos? Mindegy megyek akkor felöltözök

Bementem a konyhaba bele tettem a tányérom a mosogatóba és indultam is fel a szobámba. Vagyis inkabb szobánkba
Yoongival vagyok egy szobában. De igy is tök jó hisz mindig alszik én pedig nyugodtan tudok tvzni vagy akármi mert Yoongit akkor se lehetne felkelteni ha 6 lóval rontanal be a szobánkba.

Beérve  a szobánkba felkapom az első ruhát ami a kezembe akad és elindulok vele a fürdőszobáig.

De hát bénaságomnak köszönhetően, megbotlodtam a szönyegbe és valaki éppen akkor jött ki a szobájából. Persze mind a ketten a földre estünk de szerencsére én arra az emberre estem akinek neki mentem.
Isten ma reggel nincs velem,hisz ez az ember Jungkook. Mikor észbe kaptam azonnal felálltam róla.

A TalálkozásWhere stories live. Discover now