23.rész

7 1 0
                                    

Kleo szemszöge:
Másnap reggel egyedül keltem. Szokás szerint. Mindenki tudja hogy én és Suga vagyunk azok akik nehezebben kelnek fel. De meglepetésemre állt egy cetli az éjjeli szekrényen.

,,Ma is biztos később kelsz..mi már lent reggelizünk ha akarsz gyere le lent várunk,,

Gondoltam Kook írta de ahogy így jobban látom a kézírást nem. Ez Su-Jin. Bárhol felismerem a kézírását és hogy milyen jól ismer.

Felöltöztem lementem reggelizni és ott találtam az én kis családomat. Ja és még nem is tudják de lett egy új munka helyem. Szerintem mindenki remélhetőleg örülni fog neki de ezt most megtudhatjuk.

-Sziasztok srácok. Lenne egy bejelentésem..-tartottam egy kis szünetet és vettem egy mély levegőt-Van egy új munka helyem

Erre mindenki tapsolni kezdett és kuncogni. Nekem erre muszáj volt felnevetnem

-De várj. Azért vettél ilyen mély levegőt mert máshol lesz? Vagy olyan munka ami háááát...na érted olyan? Vagy vagy

-V hidd el nagyon fogsz neki örülni ha végre elmondhatom. Csak remélem örülni fogtok neki.

Lehajtotta fejét én pedig azonnal odamentem hozzá és felemeltem fejét és megöleltem. Látom Kook mérges arcán. Mert hát volt egy kikötése. Joshon kivűl mást nem ölelhettem. Ezért a fiúk nem is tudták hogy mért. De nem is fogja.

-Na szóval-hatás szünet-Sminkes leszek.

-WoW ehezz kellett majdnem 5 perc hogy kimond?-flegmáskodot Kook nem haragszom a látszatot fent tartjuk bár mindenki tudja hogy joban vagyunk. De a látszat látszat-de hol?

-Hát, igazából A Bighit-nél találtam állást. De látom mennyire nem örülnél neki és igy inkabb visszamondom-mondtam szomoruságot szilelve. Dehogy mondanám vissza. Csak ha Kook látja hogy miatta vagyok "szomorú" mindig próbál jobb kedvre deriteni ami sikerül is neki

-Dehogy nem örülök neked. Na gyere ideee-nyújtotta el utolsó szavát Jungkook én pedig értve a célzást szaladtam a karjaiba.

5 perce simán ölelhettem mikor egy Josh lépet be a házba. Igen nem kell kopognia. Kookon kivűl mindenkivel jóban volt. Persze Josh mindenkivel jóban volt csak Kookkal nem. Bár, nem is csodálom. Ha értitek mire gondolok.

-Szia drágám-engedtem el Kookot és Joshhoz szaladtam. Igen szánalmas vagyok amiert egyszerre két vas van a tűzben de nem tehetek róla.

Ahhj miket is beszelek pontosan tehetek róla. Kookot szeretem egyértelmű. De Josht nem akarom megbantani.

Ma beszelek Joshal és elmondom neki...

3 órával később:

-Josh beszelhetnénk?-kerdeztem kicsit lágyam és halk hangomon. Kook egyből észre vette és figyelni kezdett. Nem értem mért ilyen feltekeny en csak nem szeretnem megbantani Josht.

-Előbb én szeretnék valamit mondani-na ez meglepett. De. Bolintottam-Kleo en nem szeretlek mást szeretek.

Amint ezt kimondta egy megkönnyebült sóhaj jött a számon. Kérdőn nézet rám amit gondolom várt arra hogy megmagyarazzak. Mármint a sóhajt

-En is ezt akartam mondani neked Josh. De jut is eszembe ki is tetszik neked?-kerdeztem teli kivancsisaggal

Mire azzal valaszolt amire nem is gondoltam volna....

A TalálkozásDonde viven las historias. Descúbrelo ahora