Kleo szemszöge:
4 hónap telt el azóta az esett óta.
Nem keresett semmi idegen sőt még az ismerősök sem.Su-Jin és Jimin na meg persze az összes többi tag készülődött az esküvőre
Én és Jungkook együtt vagyunk és boldogabbak vagyunk mint valaha. Sokat vitatkozunk de én ezt nem bánom.
Ma van az esküvő. Nagyon izgulok,pedig nem is az én esküvőm.
Jimin öltözője előtt állok és épp kopognék mikor nyílik az ajtó.
-Szia baby-köszönt az én egyetlen és utánozhatatlan szerelmem-Jimin bent van gondolom hozzá jöttél.
Már épp indultam volna be mikor Jungkook a karomnál fogva rántott magához vissza
-Héj valamit elfelejtettél-mutat ajkára
-Ma nem én fogok itt csókolozni hanem az ara-húzom pimasz mosolyra arcom.
Jungkook mit sem törödve azzal hogy mit mondtam ajkaimra tapadt. Persze hogy viszonoztam hisz életem szerelme végre megtalált. Tovább tartott mint gondoltam.
Miután levegő hiányában elváltunk egymás ajkaitól. Hátat forditva neki bementem Jimin öltözöjébe.
-Szia Husii-köszöntem Jiminie baratomnak. Igen Husinak nevezem mivel tök aranyos ez a név és Jimin is az.-Izgulsz nagyfiú?
-Elsőnek is Szia Kleo baba-köszön vissza. Tudja hogy szeretem amikor így szólít mert olyan édes amikor ő mondja.-Másodszor is nagyon és jó vagyok így? Jól van bekövetve a nyakkendőm? Jó ez az öltöny szín?
Bombázz kérdéseivel
-Héjhéjhéj Jiminie nyugalom nagyon jól nézel ki. Ne aggodj és a feleséged, vagyis bocsánat leendő feleséged is gyönyörű.
-E felől semmi kétsegem csak szeretnek neki megfelelni tudod. Mikor először találkoztunk veletek már akkor megfogott valami abba a szeleburdi lányba.
Hallgatva ezt könnyek szöknek a szemembe
-Jimin olyan büszke és boldog vagyok hogy azt te elsem hiszed.
Mindenre büszke vagyok.
De menjünk mert kezdődik az esküvő.Ezzel a mondatommal indultam meg a terembe. Hatalmas báli terem bár szerintem senkinek nem újdonsag ha azt mondom Su-Jin nem a legdragábbat de elég kifinomultat választott. A padló fényezett, a plafonon szép üvegcsillár lógót mármár gyémánt hatású. A székek és az asztalok fehérek még a teritő és az aprósz vörös.
Sokat segitettem hisz én vagyok a tanú. Koszorus lánynak elhivtuk pár régi barátnőnket. Sokat változtunk de az évek alatt ugyan olyanok maradtunk. Gyerekek felnőtt testben.
Mikor megláttam Su-Jint egyszerre voltam boldog és szomorú.
Boldog voltam mert végre megtalálta az élete szerelmét és egy boldog jövő elé nézhet.
De szomorú voltam mivel tudtam hogy én ebbe a jövőbe talán nem tartozom bele. Hisz Jungkook megmondta hogy Jimin és Su-Jin örökre együtt lesznek. És lámlam most itt ülök az esküvön és figyelem ahogy az én egyetlen es legjobb barátnőm bevonul.
Lélegzetem eláll mikor meglátom Jungkookot.
Sírni támad kedvem? Így van. És mért? Mert olyan hihetetlen hogy ő az én pasim.
-Gyönyörű vagy drágám-sugom oda Su-Jinnek.
A szertartás kezdetét is vette. A pap elkezdte a szövegét és Su-Jin is elmondta az esküét vagyis az ilyen beszedét nem tudom mi a neve. De most Jiminé jön. Hallgassuk figyelemmel
-Su-Jin mikor legelőször megláttalak megfogott benned valami. Fogalmam se volt hogy a kinézeted a mosolyod vagy a szeleburdiságod. Talán 3 az 1-ben. A lényeg hogy most itt állok előtted és szeretnélek még nagyon nagyon sokszor boldoggá tenni. Remelem örökre mellettem maradsz szeretlek Su-Jin
Mikor kimondta az utolsó szót. Nem bírtam tovább. Zokogni kezdtem. Nem szomorúsagomban hanem boldogságomban. Végre jó jövője lehet egy olyan lánynak aki meg is érdemli
-Su-Jin leszel hivatalosan is Park Jimin felesege?-kérdezte a pap
-Igen
-Igen-Jimin megse várva a kérdést hajolt felesége ajkaira.
Mindenki tapsolni,fütyülni és énekelni kezdett.
Su-Jin sírva odajött hozzám és ennyit mondott:
Ezt mind neked köszönhetem.Majd nyakamba borult és sírt. Miután éreztem hogy nem sír elengedtem majd elindultam az öltöző felé.
Amint beértem leültem az egyik székre. Telefonom hangos csipogása szinte ordibálásként hatot az eddig csendben lévő öltözőre
-Hallo?
-Baby hol vagy?-kérdezte Jungkook aggodva. Ám valami fura volt a hangjába.
-Itt vagyok az öltözőbe
-Maradj ott máris oda megyek.
Kinyomta. Ahogy mondta pár perc múlva ide is ért.
Mosolygot a nyuszi mosolyán.
-Van egy meglepetésem szóval gyere ki.-mondta nemes egyszerűséggel.
Bólintottam. Elindultunk ki. Mindenki figyelt minket majd mikor Jungkook felment a szinpadra azt mondta menjek oda a szinpad elé.
Su-Jin egy bátoritó mosolyt küldött felém.
-Na szóval sziasztok elsőnek is gratulálok az ifjú párnak-ekkor mindenki tapsolni kezdett.-Viszont err eaz estére én is nagyon készültem. Segitségemre volt Jimin és Su-Jin is. Kérlek Kelo gyere ide.
-Kook miez az egész-kérdeztem
-Ő itt Kleo az en egyetlen szerelmem. Kleo szeretnék kérdezni valamit-letérdelt és lesokkolodtam. Tudom mi következik és egyből könybe lábadt a szemem-Kleo mindennél jobban szeretlek kérlek lennél a felesegem?
Felnyitotta a dobozt és láttam a gyűrűt.
-Kook....én....igen leszek-mondtam ki nehezen
Egyből felállt felhúzta ujjamra a gyűrűt és megpörgetet a levegőbe
Ennél szebb nap nem is lehetne