21.rész

11 1 0
                                    

Su-Jin szemszöge:

2 hét telt el azóta hogy kidobtuk Lisát. Ma megyünk Jiminnel étterembe. Azt mondta van egy meglepetése és hát szeretem a meglepetéseket.

Az este hamar eljött. Egésznap igazából Kleoval beszélgettünk. Örülök visszakaptam.

Most  a szekrényem előtt állok és gondolkozom hogy mit vegyek fel. Szeretnék megfelelni Jiminnek de azért tudjuk hogy van külömbség.
Bár mimdig elmondja mennyire szeret és hogy mennyire vagyok gyönyörű.

Sikeresen kiválasztottam az esti ruhámat. Próbáltam elegánsat ami sikerült is szóval. Jó vagyok.
Jimin már kopog is.

-Azta kicsim,gyönyörű vagy.Mint mindig

Elpirultam. Igen 6 hónapja vagyunk együtt és még mindig ilyen hatással van rám.

-Inkább induljunk. Lekésük  a foglalást

Probáltam terelni a témat ami sikerült is.

Egy félóra múlva már az étteremben ültünk

Mind ketten rendeltünk. Előételnel csirke levest ettünk. Majd másodiknak rendeltünk bulgogit, és deszertnek rendeltünk egy-egy szelet csokis tortát.

Még vártuk az ételt. Addig Jimin felbontotta az asztalon lévő pezsgőt

-Jimin eléggé figyelmes főled. Mi a meglepetés?-kérdeztem kiváncsian hisz, tényleg kiváncsi vagyok.

-Ne légy türelmetlen-szól rám természetesen viccből. Erre elnevettük magunkat.

-Nem türelmetlen vagyok hanem szimplán kiváncsi-erre csak vállat vont és vártuk tovább az ételt

Még vártunk kb 10 percet. De utánna kihoztak mindent amit rendeltünk.

Hamar elfogyott minden. Már csak a süti maradt. Éppen vágtam volna el a sütimet mikor valamibe beleütközött a villám. Jimin izgatottan nézett rám. Nem értettem a helyzetet.

Kivettem az a tárgyat amibe beleütközött a villám. És hirtelen levegőt is elfelejtettem venni.

Eljegyzési gyűrű..

Jimin megdörölgette. Majd letérdelt.

-Figyel Su-Jin....-tartott egy kis szünetett de folytatta-tudom hogy 6 hónapja ismerjük egymást. De én ez alatt az idő salatt nagyon a szivembe zártalak. Remélem te is. Nagyon szeretlek és remélem mellettem maradsz örökre.
Kérlek lennél a felesegem?-kérdése hallatán sírva fakadtam. Megszólalni se tudtam

-Ohh gyerünk már mondj igent-szólalt meg egy ismerős hang-Naaa?

-Kleo te tudtál róla?-kérdeztem hitetlenkedve

-Szerinted kivel vagy inkabb kikkel vette a gyűrűt?-itt a háta mőgé mutat ahol ott áll Josh. Ja igen újra együtt vannak.-De mond már a választ

Ekkor visszafordultam Jiminhez

-Jimin százszoor is igen

Miutan meghallotta felhúzta az ujjamra a gyűrűt és felkapott. Szószerint felmelt és megpörditet a levegőben

Odamentem Kleoékhoz és megköszöntem neki is hogy segitet Jiminnek.

Ekkor elindultunk haza.
Lehivtuk a fiúkat  anappaliba hogy bejelentsük.

-Srácok,lenne egy bejelenteni valónk-szólal meg Jimin én pedig bátoritás képpen megszoritom kezét

-Na gyerünk gyerekek. Már tudjuk.-szólal meg Jin

-És mégis honnan tudjátok

Itt mindenki ránézett Kleora. Gondolhattam volna

-Árulok-szólal meg Kleo

Ekkor mindenkiből hangos nevetés tör ki
Mindenki megölel mindenkit

Az életem csodaszép fordulatot vesz. Reméltem Kleo is így lesz. Bár nem Joshal képzelem el hanem Kookkal. Most is ahogy nézem Kook csak Kleot nézi és Kleo is lopva Kookra nézz

Ezek között tuti van valami, és valami olyan ami nem helyes. Kikell deritenem. Majd esküvő után ráér.
Ugynais 4 hónap múlva hivatalosan is Jimin lesz a férjem. Gyerekeim apja. Fogalmam sincs hogy de Jiminbe voltam 2 éve is szerelmes. Kitartottam a kpop mellett hiába voltak olyan a a barátaim, de ekkor megismertem Kleot akinek szintén tetszett. Azóta vagyunk ilyen  nagy barátnők

Ha tudtam volna hogy ő is kedvelni fogja őket akkor hamarabb megmutatom nekik a kpopot. Igazából nagyon sok mindenen mentünk keresztül. Itt értem a barátsagunkat és az életünket is.
Lassan 7 évvel ezelőtti dolgon túltenni aligha tudtunk de sikerült. Mert akkor is ott voltunk egymásnak.

És nézze meg. Isten így adja tudtomra hogy megérte várnom?
Hálás vagy istennek. Sok mindenért lehetek az.
Elsőnek is megajándékozott egy nagyon jó baráttal Kleoval.
Másodszor megimserhettem személyesen is a btst.
Harmadszor lett és lesz egy csodálatos férjem,akit mindennél és mindenkinél jobban szeretek.

Jobb nem is lehetne. Persez rosszabb se. Belegondolva életem csúcspontján vagyok.

Büszke vagyok a barátaimra.
Magamra is. A szüleimre is. Bár nem ismerhettem őket. De büszke vagyok rájuk.

Életem legszebb napja...

A TalálkozásWhere stories live. Discover now