33▪️

6.6K 501 195
                                    

Lütfen hayalet okuyucu olmayın:)

Kucağımda ki minik bebeğim Tani'nin göbeğini son kez kaşıdıktan sonra mayışmış bedenini alıp kalktığım koltuğa koymuştum.

Ayaklarım her akşam saat 7'de yaptığım şeyi yapmam için yola koyulmuştu. Suga'nın mamasını vermek.

Kedimin adını Suga koymuştum çünkü aynı hyung'um olan Suga gibi beyazdı. Hyung'umun ki gibi gözleri küçücüktü ve bazen bana tıslayıp tırnaklarını çıkardığında gözümün önüne istemsizce Suga hyung geliyordu. Bu zamanlarda çok gülüyordum.

Kedimin adını Suga hyung öğrenince benimle 1 hafta konuşmamıştı. Adını değiştirmem için beni tehdit etmişti ama ben onu Jimini sevdiğini söylemekle tehdit edince özür dilemeye başlamıştı.

Hyunglarım bazen çok garip oluyordu.

Suga'nın yatağının önüne geldiğimde kabını alıp mutfaktan mamasını koydum. Geri gelince yatağına oturmuş beni bekliyordu. Beni görünce ayağa kalktı, kabını önüne koyunca hemen yemeğe başladı.

Her akşam aynı şey tekrarlanıyordu ve birazcık geç kalsam bile yanıma gelip beni tırmalamaya çalışıyordu.

Suga'nın yanından kalkınca kalktığım koltuğa geri gittim ve Tani'nin yanına oturdum. Poposunu bana dönüp yatmaya başladı. Keyfine pek bir düşkündü.

Suga ile onu arkadaş yapıcam diye canım çıkmıştı. Suga'ya saldırmaya çalışıyor onu görünce havlayıp duruyordu. Suga da ona tıslıyordu ama o zamanlar küçücük bir şey olduğu için çok korkuyordu.

O ilk zamanlar evde ders bile çalışamıyordum. Okula ya da herhangi bir yere gideceğim zaman Suga'yı odama kilitleyip gidiyordum.

Aklımda ki anılarımı kafamı iki yana sallayıp göndermeye çalıştım.

Cebimde ki telefonumu çıkarıp WhatsAppa girmiş Jungkook ile konuşmamıza gelmiştim. İstemsizce gülümseye başlamıştım.

Evime gel dedikten sonra ona numaramı vermiş  konumu atmıştım.  Ardından tekrar mesaj atıp 7 buçukta gelmesini söylemiştim. Daha fazla beklemek istemiyordum.

Jungkook'a mesaj atmak için parmaklarımı klavyede gezdirdim.

Taehyung:
Nerdesin?
Yolda mı?

Kookie'm:
Şey...
Kendimi kaybolmuş gibi hissediyorum.
Doğru yola girdiğimden emin değilim hyung.

Taehyung:
Attığım konuma bakmıyormusun sen
Nerede olduğunu tarif et

Kookie'm:
Evler var.
Ağaçlar var hyung.
Başkaaa...........
Öyle şeyler işte.

Taehyung:
Çok açıklayıcı oldu sağol🤦‍♂️

Kookie'm:
Tamam hyung doğru yoldaymışım🤭
Eğer doğruysa 5 dakika sonra oradayım.
Bekle beni uçarak gelicem✈️✈️✈️✈️

Taehyung:
Bekliyorum💜

Mesaj silindi.

Bekliyorum😊

--

Bir süre sonra Jungkook zile bastığında heyecanla yerimden kalkıp kapıya doğru gittim. Kapıyı açtığımda bir müddet Jungkook'a baka kalmıştım.

Siktir. Siyah dar pantolon, beyaz tişört ve ceket giymişti. Saçlarıysa tekrardan siyah yapmıştı.

"Hyung?"

Jungkook'un sesiyle kendime gelmiştim. Yüzüne baktığımda gözlerine hafif makyaj yapmıştı ve dudağına da parlatıcı sürmüştü.  O kadar güzeldi ki...

"İçeri almayacak mısın beni?"  dediğinde hafifçe gülümsemiş geçmesi için kenara çekilmiştim.

Kapıyı kapatıp mutfağa yöneldiğimde beni takip ediyordu.

"Buraya niye geldik?"

"Seni affetmem için her şeyi yaparsın değil mi?"

"E-evet hyung. Ne isteyeceksin ki?"

Sinsice gülümsedim. Neyse ki çok zor bir şey değildi istediğim. Biraz onu uğraştıracak ama yapabileceği şeydi.

"Duydum ki Jungkook. Çok güzel yemek yapıyormuşsun. Ben de dedim ki neden bana yemek yapmayasın?"

Gözleri aniden açılmış şaşırmış gibi bana bakmaya başlamıştı. "Ama hyung. Sen bunu nereden duydun ki? Ben yemek yapamam hayatta!"

Mutfaktan çıkmaya yeltendiğinde elim anında ince bileğini tutmuş kendime çevirmiştim. Bana döndüğünde elini elimin üstüne koymuş bana bakmıştı.

"Neden yapamayacakmışsın? Bence gayette güzel yaparsın. Yapmanı istiyorum."

"Hyung-"

"Beni kırıcakmısın Jungkook. Oysaki istediğim her şeyi yapacağını söylemiştin." dediğimde dudağımı büzmüş kafamı hafifçe eğmiştim. Bakışları önce dudağımı buldu, kendi dudaklarını yaladıktan sonra gözlerime baktı. Sonra omuzlarını düşürdü.

"Tamam, yapıcam." Zaferle ellerimi birbirine çarptıktan sonra Jungkook'un yanaklarını iki taraftan tutup sevmiştim. O da kafasını sallayıp, elleriyle ellerimi tutup beni engellemeye çalışıyordu. Çok şirindi.

--

Siz ne düşündünüz bilmiyorum ama sadece yemek yapması için çağırdı😂


weirdo || taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin