*
Steve Rogers genç kıza birkaç saniyeliğine sorgularcasına baktı. Kızın sözüne hemen güvenemezdi, onlarla olduğunu söyleyip onları her an satabilirdi.
"Ve sözünde duracağına bizi ikna etmek için bize ne sunuyorsun?"
Alyona alayla kaşlarını kaldırdı. Ne söylemeliyim? Sana kendimi sunuyorum mu?
"Sizin tarafınızda olmamı isteyen sensin, sözüme güvenmekten başka bir şansın yok."
Adam burun kemerini sıkarken iç geçirdi. Bu kızla anlaşmak neden bu kadar zordu? Ajanların sözlerinden asla çıkmayan insanlar olduklarına dair bir şeyler zırvalasa ne olurdu yani?
"Natasha, üzerinde başka herhangi bir silah var mı diye bakar mısın?"
Ajan Romanoff genç kadına doğru bir adım attığında kız gözlerini kıstı ve ona ölümcül bir bakış gönderdi.
"Sakın bana dokunma."
Captain artık sabrının taştığını hissediyordu. Belkide sadece kızın gitmesine izin vermeliydi?
"Diğer seçenek üzerini benim aramam, seçimini yap."
Alyona bakışlarını adama doğru çevirip tek kaşını kaldırdığında Steve Rogers ona inanamazcasına baktı. Ciddi miydi?
Derin bir nefes alarak kıza doğru ilerledi ve bacaklarından başlayarak üzerini yavaşça, çokta temas kurmamaya çalışarak aramaya başladı.
Botlarının her birinde iki bıçak, tulumunun içinde ise iki tane küçük silah vardı. Sert bir şekilde at kuyruğu haline getirilmiş saçlarının arka kısmına ise birkaç sivri toka iliştirilmişti. Hepsini topladıktan sonra Natasha'ya teslim etti.
Alyona onu dahada sinirlendirmek istediğinden dolayı başıyla Steve'e doğru bir hareket yaparak onu işaret etti.
"Bunu bir ara tekrar yapalım, Bay America."
Adam sinirden, ve belki de biraz utandığından, neredeyse kızaracak gibi olmuştu. Öfkeli bir şekilde kapıya doğru ilerlerken Natasha'ya emir vermekten çekinmedi.
"Birkaç saat daha ellerini çözme, burada kalıp düşünmeye ihtiyacı var gibi gözüküyor."
Alyona gözlerini devirdi. Gerçekten mi? Yapabildiğinin en iyisi bu mu?
* * *
Natasha Romanoff dakikalardır genç kızın başında volta atıyor, kaşları çatık bir şekilde olanları düşünüyordu. Bu kıza güvenemezlerdi. Kendisini geldiği yere ihanet etmekle suçladıktan sonra aynısını o da yapar mıydı?
Atladığı bir şey vardı, Alyona farklıydı. Natasha gibi her şeyi ve herkesi geride bırakıp gitmeyecekti, arkadaşlarını da kurtaracaktı. Yorgun kadın iç geçirdi, sandalyede oturan açık kumral saçlı kızdan hiç haz etmiyordu ama kendisinin yapamadığı şeyi yapmaya cesaret edebildiği için ona imreniyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Red Room || Steve Rogers
FanfictionNe yazık ki Kızıl Oda'da büyüyen tek genç kız Natasha Romanoff değildi. {30.05.2019-?}