Αρπάζω το τηλέφωνο του Tommy. "Διέγραψε το βίντεο!"
"Δεν μπορώ. Ήταν σε ζωντανή μετάδοση."
Κρατάω το σακάκι μου πάνω από το στήθος μου. «Γιατί δεν σταματήσες να τραβάς όταν κατάλαβες ότι ήμουν εκτεθειμένη;»
Τρίβει το πίσω μέρος του κεφαλιού του. "Ήμουν τόσο απασχολημένος προσπαθώντας να σε τραβήξω που δεν το πρόσεξα μέχρι που έβαλα την κάμερα κάτω. Μην ανησυχείς, εντάξει; Τα πράγματα φαίνονται διαφορετικά στα βίντεο. Ίσως ο φωτισμός και η κακή ανάλυση της κάμερας να σου κάνουν την χάρη "
Ωστόσο, η έκφρασή του έλεγε άλλα. "Υπάρχει κάποιος τρόπος να το ελέγξεις;"
Γιατί δεν φόρεσα το ροζ σουτιέν μου, αυτό με την έξτρα επένδυση;
"Όχι, το τηλέφωνό μου δεν αποθηκεύει αντίγραφα βιντεο-συνομιλιών. Πιάνουν πάρα πολλή μνήμη."
Μπαίνουμε στο αυτοκίνητό μου και δυσκολεύομαι να βάλω το σακάκι μου με την πλάτη μου γυρισμένη σε αυτόν. Παρόλο που ένα μέρος μου θέλει να καθίσει εκεί και να βρει μια λύση, αν υπάρχει, πρέπει να είμαι στο σπίτι μέσα στα επόμενα δεκαπέντε λεπτά. Ανάβω τον κινητήρα, βάζω το κλιματιστικό στην επιλογή με την περισσότερη θέρμανση και οδηγάω πίσω στο αμφιθέατρο. Ο Tommy κάνει κάτι στο τηλέφωνό του.
"Ίσως υπάρχει ένας τρόπος να αποσύρουμε την αίτηση σου."
"Ναι, Κάντο! Πες τους ότι δεν εγκρίνω."
Μετά από μερικά λεπτά, καθαρίζει το λαιμό του. "Λέει ότι όλες οι αιτήσεις είναι ιδιοκτησία τους. Με την εγγραφή σου στο παιχνίδι, τους παραχωρείς τα δικαιώματά των βίντεο."
Κοπανάω το τιμόνι. "Γαμώτο!"
Αυτή είναι η τελευταία συνομιλία μας μέχρι να φτάσουμε στο πάρκινγκ του σχολείου.
Πρίν βγει έξω μου λέει, "Κοίτα, υπάρχουν χιλιάδες βίντεο, τα περισσότερα από αυτά είναι λογικά πολύ χειρότερα από το δικό σου. Οι άνθρωποι θα κάνουν πολλά τρελά πράγματα για να περάσουν στους ζωντανούς γύρους."
"Ελπίζω να έχεις δίκιο. Κοίτα, χρειάζεται να πάω σπίτι μου σε εννέα λεπτά, ή, βασικά πρέπει."
"Υπόσχομαι ότι δεν θα πω λέξη." , λέει και κλείνει την πόρτα.
Καταπίνω το σάλιο μου ενώ αισθάνομαι μουδιασμένη καθώς προσπαθώ να ξεκινήσω πάλι το αμάξι. Πώς γίνεται να είμαι τόσο ανόητη; Η απερισκεψία δεν είναι μέρος της προσωπικότητάς μου. Είμαι ντροπαλή, σκληρά εργαζόμενη, πιστή, όλα αυτά τα βαρετά χαρακτηριστικά του ζώδιου μου. Αυτά ναι. Επιταχύνω προς το σπίτι, άλλη μια νέα μου συνήθεια. Αλλά δεν είμαι αρκετά γρήγορη.
YOU ARE READING
Nerve
AdventureΚαλωσήρθες στο Nerve. Ένα παιχνίδι σαν το Θάρρος ή Αλήθεια- χωρίς την αλήθεια. Οι Παρατηρητές πληρώνουν για να βλέπουν. Οι παίκτες παίζουν για να κερδίσουν, χρήματα και δόξα. Οι προκλήσεις δίνονται από τους Παρατηρητές, και γίνονται αποδεκτές από το...