9. Zase ten klub

1.7K 106 4
                                    

Nebudu na ní zlej, ale.... čekal jsem tak dlouho a tak dlouho jsem jí hledal. A s tím je konec. Zastříhal jsem ušima, když kolem projelo další auto.
__________________
Pohled Jenny

Rozdýchala jsem to a vstala od stolu. Potom jsem vyšla ze dveří a přeměnila se na vlčici s tmavě rezavou srstí.

Následně jsem se rozeběhla směrem k jedinému klubu ve městě, kam chodí jen vlci a vlčice.... do Wolf Night.

U města jsem se přeměnila zpět do lidské podoby a co nejrychlejším krokem prošla městem.
Zastavila jsem u vchodu, rozhlédla se a následně vešla dovnitř.

Uvnitř jsem zamířil rovnou k baru. Vlk, stojící za barem, mě znovu přejel nechutným pohledem. Ale momentálně mi to bylo úplně jedno.

,,Co to bude?" Zeptal se škádlivým a slizkým úsměvem. ,,Něco silnýho. Je mi to jedno." Odpověděla jsem a tmavě rezavé vlasy si stáhla do culíku.
,,Jak si přejete." Usmál se.

Po chvíli přede mě dal skleničku, obsahující zvláštně barevnou tekutinu.
,,Co to je?" Zeptala jsem a přičichla si k tomu. Zvláštně to vonělo.
,,Já tomu říkám Wolf's death. Být vámi, nepil bych to moc rychle." Mrkl a otočil se k dalšímu vlkovi, který zastavil u baru.

Přitáhla jsem si skleničku k sobě. Původně jsem se chtěla napít z brčka, ale potom jsem se na to vykašlala.
Přitiskla jsem si skleničku ke rtům a pořádně si lokla.

Žaludek se mi stáhl a v krku jakoby mi začalo hořet. Položila jsem skleničku a zavřela oči. Bylo to vážně silný.

Chvíli jsem kašlala a potom oči otevřela. ,,Říkal jsem, že to máte pít pomalu." Zasmál se barman.

Netrvalo dlouho a obsah skleničky byl pryč. Potom už jsem si objednala něco slabšího.

,,Ahoj, vlčice. Jsi tu sama?" Posadil se vedle mě vlk a jeho ruka spočinula na mých zádech.
V ten moment mě popohnal alkohol v mé krvi. Prudce jsem se k němu otočil, chytila jeho ruku, která do té doby spočívala na mých zádech a tvrdě mu jí zkroutila za zády.
,,Už se ke mě nepřibližuj!" Zavrčela jsem mu do ucha a pustila. Odešel, a hodně rychle.

Culík už mi vadil, tak jsem si jednou rukou sundala gumičku a druhou je trochu upravila.

Potom jsem se postavila na nohy a měla v plánu jít tancovat. Ale sotva jsem se pustila baru, málem jsem sebou sekla o zem. Ale včas jsem se přidržela baru a sedla si zpět.
Někdo kus vedle mě si objednal panáka čiré tekutiny.
Natáhla jsem se k němu, sebrala mu to a hodila to do sebe.
,,Co děláš?!" Zeptal se nechápavě vlk. Jen jsem na něj zavrčela.

Myslím, že jsem toho vypila nejvíc za celý můj život. Felix, ani nikdo z jeho smečky, mě nikdy nenechal se tak moc opít. Ale já chtěla přestat myslet na Connora. Na jeho pach a na to, že je můj druh. Protože jsem to nechtěla. Proto jsem se opila.

Pohled Connora

Prý opatrně na ní. Já jsem vždycky opatrný. A na svou družku budu. Nikdo jí nesmí ublížit.

Tobias šel svou cestou a já se pomalu vracela zpět k chatce. Přemýšlel jsem, jestli někam odešla potom, co zjistila, že je moje. Pochybuju, že by tam zůstala, když je v celé chatce cítit můj pach.

Přeměnil jsem se na člověka a vešel do chatky. Podle pachu mi okamžitě došlo, že tady není.
Ale co mě překvapilo bylo, že její kabát visel na věšáku u dveří.

Proč by si nebrala kabát? Leda, že by.... měla jasný cíl.
Co je tady nejblíž, kam by mohla jít.... Wolf Night.
U bohyně, mě to nedošlo. Sakra! Kam jinam by šla, než se jít opít. Je tam sama, v tom klubu kreténů, kde jí každej druhej může něco udělat, ublížit mojí družce.

Proto jsem bez přemýšlení vyběhl z chatky, přeměnil se na vlka a běžel tak rychle, jak mi stačily sílu.

Po chvíli jsem se přeměnil a skoro až vběhl do města.
Došlo mi však, že Jenny bude asi opilá... dost opilá. A já nemám auto, abych jí dostal zpátky. A v náručí by mi dlouho nevydržela, protože by jí to vadilo, že jí nesu.

Proto jsem cestou z kapsy vylovil telefon a hodlal zavolat Peterovi.... alfě smečky, kde jsem bydlel, než jsem se nastěhoval do té chatky.... alfa Adrieny.

,,Ahoj, Connore. Potřebuješ něco?" Zeptal se. Díky bohyni za něj.
,,Chci tě o něco poprosit." Řekl jsem a už se blížil k oné ulici, kde je onen klub pro vlky.
,,Poslouchám." Řekl, očekávající, co mu řeknu.
,,Potřebuju, aby kdokoli z tvé smečky, přijel autem k Wolf Night." Oznámil jsem.
,,Proč k tomu klubu? Stalo se něco?" Zeptal se starostlivě.
,,Mě ne. Ale je tam někdo, koho jen tak pryč nedostanu, protože pochybuju, že zvládne chodit." Zoufale jsem se uchechtl.
,,Jasně, někdo přijede. Za chvíli tam bude." Úplně jako bych viděl, jak přikývl.
,,Dobře, děkuju." Položil jsem to.

Vešel jsem do klubu a rozhlédl se po tmavé místnosti, kde svítily barevné lasery, ale převážně tu svítilo modré světlo. Potom tu byl parket, kde skoro všichni tancovali. Napravo byl bar. Vzadu vlevo, se dalo jít ke stolům, kde někdo posedával, pil a smál se.

A potom můj pohled padl na bar. Seděla tam dívka. Tmavě zrzavé vlasy jí spadaly do obličeje. Ale poznal bych jí kdekoli.

 (Ne)volná? Kde žijí příběhy. Začni objevovat