Dianas pov
Jag undrar hur det är med Elena, hon måste ha blivit hittad av sin far och min mate saknar honom så mycket.Jag hör en annan varg gny någon stans i rummet men ser hem inte det är förmörkt, Dimond ser du någon. Ja svarar hon med glädje, det är en annan hellarvarg från din mate det hans brors hellare.
Vill du att vi ska försöka få kontakt med hem? Ja det kan vi försöka med. Så jag försökte få hens uppmärksamhet, det gick tror jag. För efter en stund hörde jag att vi hade börjat prata i länken.
Det lätt ungefär så här." hej jag är Sarai är hellare i klanen Dark Fang o vem är du? Hej jag är Diana från klanen Dark Moon också hellare i den klanen".
När vi visste varandras namn blev det bättre här var vi nu var. Sarai "var är vi vet du det? Tyvär inte diana, men vi är det ända här. Oh jag förstår ska vi ge oss av då." ja svara Sarai med glädje.När vi pratat om allt så började hon gråtta över att inte vara hemma, med resten av flocken. Hon berättade att hon är syster till demon han andra syster.
Jag tappade hakan av det jag hörde att hon sa. Jag säger det här då är EU en reaper. Ja svara hon och det är lag brott att fängsla oss.
Sarais pov
Jag började gny för att jag saknade min ända bror. Då plötsligt någon stans hos någon mig. Vi började pratta och hon heter tydligen Diana. Är en hellare från Dark Moon och även en silverwind. Jag själv är en reaper flama. som min bror.Gud vad jag saknar honom. Men iallafall började jag och Diana pratta om allt. Sen började jag gråtta för att jag saknade familjen. Jag sa även det till Diana som förstår mig, hon har en dotter som heter Nea. Vi saknar att röra oss fritt i våra hem och riken våra familjer styr i med sina demoniska varg förmågor.
YOU ARE READING
Demon Kings Secrets
ParanormalFölj med Elena, Sereina och Shela när det åker på en resa mellan det trettons, rike för att finna sin sanna varg/demon form. Hur dom tre kan vara systrar och de söker svar på sin fars länge glömda dödsdom. Hur allt började bli till ett krig och al...