Sarais pov
Tillbacka blick
" jag och Demon var ute i det brinnande skogarna och lekte. När Seris vår stora syster, kom och förstörde allt som vanligt. Idag var det annorlunda jag kallade alltid soul för Demon. Tyckte att det passade honom bättre. Men när vi lekte kurragömma, började jag letta efter honom och hittade bara klo märken på ett träd".
Tillbacka blick slutJag vaknade upp i det mörka rummet och skrek av sorg. Jag undrar än idag vad som hänt honom. Och alla hans syskon och mina halv syskon.
Jag hörde att du och mina syskon blev förvisade till tretton olika riken, är det sant Diana? Hon tittar upp och säger ja alla har blivit förvisade, men soul blev dömd till döden, i sitt rike.
Av vilken anledning tänker jag för mig själv när dörren smälls upp. Där står den lilla flickan som fick hit mig och nu Diana. Hon ska dö säger Dark steel med glädje i sin röst.
Shelas pov
jag är på väg till cellen med det två hellarna. En av dom känner soul och är till och med släkt med honom. Undrar om det är den flam vita vargen eller den blodröda som vill döda mig. Idag ska vi släppa båda två ingen av dom kan få hitt sin alfa, vi har ingen använding för dom längre.Nu står man här igen och jag ser på övervakning kameran att den blodröda är extremt ledsen. Man hör hennes sorg i ylet.
Jag går fram till dörren och slänger upp dörren för att hon ska sluta yla. Hon ser på mig med sina blodröda ögon och jag ser att det är väldigt mörkröda.
Jag går in i mitten av rummet och sätter mig ner och väntar på Diana och hennes vän.
Sarais pov
Jag låter Dark steel ta över mer och håller mig undan. Men tjejen sätter sig i mitten och väntar på oss.Jag länkar Diana " Diana hon är här låt oss se vad hon vill. Vi går fram och ser vad hon gör mot oss." Dianas svar " okej syster var försiktig och ja det gör vi gör inget dumt nu".
Sen gick vi båda fram vi tog kontrol över, våra inre vargar och går fram till henne.
När vi nästan är framme ropar någon på henne, och skriker på henne.
Shelas pov
Men mamma varför skricker du för. Ja jag ska bara hjälpa dom. När jag sagt det sista blev mamma inte glad och hon gick in. När hon stod vid mig såg hon deras skador och hur illa det blivit behandlade här.Hon gick rakt fram till vargen jag tror heter Saria, vargen buggar för henne. Men försöker ändå vrida nacken av henne sen. Mamma säger att hon är på dåligt humör eftersom hennes brorsdotter är här.
Jag tappar hakan så hon är min moster skriker jag! Jag blir plötsligt väldigt arg och förförsta gången skiftar jag till min varg form.
YOU ARE READING
Demon Kings Secrets
ParanormalFölj med Elena, Sereina och Shela när det åker på en resa mellan det trettons, rike för att finna sin sanna varg/demon form. Hur dom tre kan vara systrar och de söker svar på sin fars länge glömda dödsdom. Hur allt började bli till ett krig och al...