ksp 10

5 0 0
                                    

Sarias pov
Min brorsdotter har skiftat och länkar mig, frågar vem den andra vargen är och om vi ska hem igen.

Jag ylar av stollthett när hon säger det och det gör även Diana silverwind. Hon blir glad när hon kan se oss båda och ser sårgen i mina ögon.

Jag ser även att hon är ledsen för något, vad är du ledsen för shela. Hon säger att hon inte känner sin far och vill lära känna honom.

När hennes extra mamma släpper oss hör jag att Diana morrar dovt mot dörren. Jag märker att även jag morrar mot dörren.

Shelas pov
Min faster morrar på dörren och hennes vän med, jag ber min bonus mamma att öppna dörren. Hon tittar förvånat på dom.

Hon öppnar, porten in till oss och in kommer några vakter med vapen riktade mot oss. Mamma säger till männen att sänka sina vapen, annars kanske vargar attackerar er.

Vakterna sänker sina vapen och ber om ursäkt för sitt intrång och bugar in för min faster. När allt var över med de, så skiftade jag, faster och Diana tillbaka.

Sarais pov
När jag och Diana såg min brorsdotter, skifta så gjorde vi det med.

Jag gick fram till shela och kramade om henne. När jag kom fram till henne, så sa Dark att jag skulle kramma henne. Så jag gick fram till henne kramade henne hårt och viskade kul att se dig med mina vanliga ögon.

Sen gjorde Diana dom mig och kramade henne med. Sen gick vi fram till recktorn och tackade henne.

Men innan vi sa tack frågade vi varför vi förts hit, mot vår vilja och ingen sa någon anledning till det heller. Så började Sarai med att säga detta.

- Hej rektorn! Kul att se dig men varför är jag här säger Sarai.
- hej Sarai kul att du är på bra humör med. till det andra med varför ni är här vet jag inte säger rektorn.
- jag vill träffa min pappa och mina syskon för mig till demonvargs kungen Star nu säger Shela.
- snart ska vi återvända hem min vän säger Diana med ett iskallt lung och sen säger hon till Sarai att följa med.

jag nickar bara till svar till min vän och vi börjar gå mot Stars rike. Vid porten säger shela att hon kanske inte, ska hänga med. Jag säger klart du följer med och träffar din pappa.

Sen går vi in i hans rike, man ser två arméer Direkt när man är igenom porten. Vi såg att Silver stod några hundra meter framför mig.

Demon Kings Secrets Where stories live. Discover now