kap 17

5 1 0
                                    

Shelas pov
Vi sprang i varg form i skogen och lekte. Så kom pappa och började leka med oss barn. Sen kom hans bror och systrar, det jagade pappa och lyckades brotta ner honom.

Alla skrattade och hade kul ända fram till kvällen. När mamma länkade oss "Shela, Serina, Elena och demon dags att komma hem och äta, förlåt mig Sarai och Nixy med." vi skrattade alla när vi gick mot vårt hus.

Jag såg hur glad pappa var att ha alla i sin familj runt sig igen, han började skittla Nixy så att hon ylar.

När mamma hörde ylet gick hon ut och frågade vad som händer, här ute.

Mamma tittar förvirrat på oss när hon ser min faster skratta så mycket. Hon ser även pappa skratta med sin syster igen.

Demons pov
Alla hörde min mate länkade oss att återvända hem till huset. Presis innan vi är framme vid huset, börjar jag skittla min syster tills hon ylar.

Min mate kommer ut och frågar vad som händer här ute. Vi skrattar alla när hon frågar för hon har lite mjöl i ansiktet. Jag går fram tar bort det och kysser henne lätt på kinden. Mina systrar säger bara äkligt brorsan och våra barn håller med dom.

När vi sitter och äter och pratar om allt mellan himmel och jord, frågar Elena om jag kan berätta om när jag var ung.

Tillbaka blick
" jag var ute och sprang skyddade vårt territorium länge, innan vår far bad min komma hem igen. Efter patruleringen den dagen. Några dagar senare kom saria och nixy hem också. Jag frågade vår far om jag och nixy fick leka den dagen. Han säger klart ni kan mina barn lek ni men kom inte så långt från mörka skogen.

Annars kommer jägarna hitta hela vår klan igen förstår du mig min son. Ja alfa säger jag med min demon alfa röst. Min far är snäll och beskydande mot oss tre och min tviling bror Star.

När vi börjat leka så märkte jag någon annan varg den dagen. Jag såg att vargen var isvit och hade snöflings pupiller. Min inre varg sachie ylar mate hela tiden. sen kom nixy min bästa lilla syster som finns.

Jag länkade henne att jag såg en snövit varg här och jag trodde det var min mate sa jag till syrran. Vargen sprang iväg och pappa länkar oss att vi är under attack hemma. Vi båda springer hemåt den dömda dagen.

När vi kom fram till stridsfältet såg jag pappa kämpa mot en annan varg. Han var lite mindre än pappa men lika stark. Jag såg den vargen igen. Jag morade mot hen och hen morade tillbaka. Efter en stund skiftade hon till en ung kvinna i ksk 20 års oldern och hade mörk brunt hår ner till lite över rumpan. Hon hade blå ögon och en lång klänning på sig.

Hon länkade mig att skifta också, jag gjorde det och jag har kolsvart hår röda ögon är 20 år är 1.80 lång och har mörk röst. Jag har en svart jacka och rivmärken på byxorna. Hon går fram till mig och kysser mig jag kysser henne med och hon viskar mate i mitt öra.

Striden var över med den okända klanen och pappa kom fram till oss med arga ögon. Han frågar vad hon heter? Jag heter Alicia hern säger hon artigt.

Pappa böjer huvudet och visar att hon är välkomen i flocken och att alla ska återvända hem igen. Jag jrommar om henne en gång till sen går jag upp bredvid pappa och frågar vilken flock det var som attackerade oss här.

Pappa svarar att det var light moon flocken som attackerade oss. Alicia min mate stannar upp och säger att det är omöjligr. Det skulle prata med reaper moon flockens alfa och hans barn idag.

Pappa tittar på henne och säger var du en av light moon flockens medlemmar innan du hittade din mate unga dam. Ja det var jag hern förlåt att jag inte sa det tidigare svärfar.

Han skrattar lite åt det sista men är glad att hon sa det."

Okej mina älskade barn dags att sova så ni kan höra resten av historien imorgon.

När mina snälla små demon änglar sover går jag ut i köket igen. Vi pratar om jag ska lämna några saker ute ur historien. Men vi var så trötta att vi gick och la oss.

Demon Kings Secrets Donde viven las historias. Descúbrelo ahora