•TANITIM•

30 3 2
                                    

Yeni bir okul, yeni arkadaşlar ve yeni bir aile. İşler henüz 17 yaşında olan bir kız için daha fazla ne kadar karmaşıklaşabilirdi ki.

Tüm ailesi kötü bir yangın sonucu hayatlarını kaybettiğinde henüz 12 yaşındaydı. Hiçbir şeyden habersiz okuldan eve doğru yürürken hemen yatağına yatıp uyumak için can atıyordu.

Evinin önüne geldiğinde bir an duraksadı. Gerçekten doğru eve gelip gelmediğine baktı. Doğru eve gelmişti ama o an hiçbir şey onun için doğru değildi..

2 orta yaşlı kadın kızın yanına geldi ve uzun saçlı olan kadın gayet sakin bir şekilde konuşmaya

-Senin adın ne?

Duru hala ne olduğunu anlamıyordu, belki de anlamak istemiyordu. Ailesini kaybettiğine inanmak istemiyordu. Eskiden bembeyaz olan evlerinin şimdi yangın sonucu kömür karası olmasını istemiyordu.

Yere çöküp ağlamaya başladı. Annesini, babasını ve henüz 3 yaşında olan kardeşini istiyordu. Bu soğuk kış gününde evinin bacasından duman tütmesini istiyordu, ailesinin cansız bedenlerinin üstünden değil.

Gözlerini sildi ve ayağa kalktı, güçlü olması gerekiyordu, olacaktı da.

-Duru.

Dedi yanağındaki akan göz yaşlarını silerken. Birisi Duru'nun elinden tuttu.

-Gel seni yeni evine götürelim Duru, belki de yeni bir ailen ve kardeşin olur.

Duru yeni bir aile ya da yeni bir kardeş istemiyordu. O tekrar kendi öz ailesini istiyordu ama gelmeyeceklerini biliyordu ve üzülmenin hiçbir anlamı yoktu.

Fakat karanlık geceyi aydınlatan Ay'ın her zaman orada, onu aydınlatacağını ve hep onunla beraber karanlık geceleri aydınlatabileceğini biliyordu ya da öyle sanıyordu..

Ay'ın AnlamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin