Harin jen stála a přemýšlela, co mu na to říct. Měl pravdu, srdci neporučíš, jenže ten mozek asi taky k něčemu máme... ,,Přála bych si, aby to bylo tak jednoduché, ale není..." prohlásila jen a myslela si, že tím je to u konce, není naděje ani šance a tak chtěla odejít. On ji však ale chytil za zápěstí. Otočila se tedy na něj a dívala se přímo do těch jeho krásných očí. ,,Vztahy nejsou nikdy jednoduché, je to něco velmi citlivého a proto také složitého. Kolikrát si říkáme, že by bylo jednodušší se na to vykašlat, ale to nejde, protože pocity jsou silnější než rozum a bez lásky bychom byli nešťastní a neměli pro co žít..." odvětil jí na to a ruku jí více stiskl a přitáhl si ji ještě blíž k sobě. Ona jen čekala, co se bude dít. ,,Harin, je mi teď jedno všechno okolo. Cítím, jak moc tě potřebuji. Ze začátku jsem si namlouval, že to nic není, že jen nejsem zvyklý na takovou společnost v podobě mladé dívky, ale teď už vím, že to je tebou. Chci tebe a jenom tebe a na nic jiného poslední dobou nemůžu myslet. Ty ses mi neustále vyhýbala, takže jsem nevěděl, co si o mně myslíš a neměl jsem naději. Teď, když však vím, že to cítíš stejně, už nemám důvod se držet zpátky. Ani nevíš, kolikrát jsem přemýšlel, co by se stalo, kdybych tě ráno, až si přijdeš ke mně do kanceláře pro svou práci, políbil..." Celou dobu se k ní pomalu postupně skláněl, cítil, jak jí tluče zrychleně srdce a s posledním slovem ji začal líbat. Ona se ihned přidala a tentokrát už za Taehyungem nijak nezaostávala.
Její srdce bilo jako o závod, velmi ztěžka a velmi rychle. Harin se snažila uklidnit, ale moc jí to nešlo. Taehyung ji jednou rukou držel za zátylek a druhou ji držel za pas. Harin se levou rukou přidržovala jeho a pravou mu zajela do vlasů, které mu mírně laskala. Jemu se to líbilo a tak naklonil hlavu tak, aby měla lepší přístup. Po chvíli se kvůli nedostatku vzduchu od sebe odtáhli. Dívali se navzájem do očí a cítili to pouto, co je k sobě táhlo. Ona svou ruku pomalu z jeho vlasů vyndala a sjela s ní na jeho hrudník.
,,Toužím po tobě čím dál víc, chci tě mít u sebe a už se nedokážu držet dál, potřebuju tě." řekl po chvíli svým nádherným, mírně zastřeným, hlubokým hlasem a opřel se svým čelem o to její. Ona zavřela své oči, trhaně se nadechla a přemýšlela o své odpovědi. Po chvíli je otevřela a vydechla. ,,Taky chci být s tebou..." řekla skoro šeptem, ale věděla že ji slyší. On na nic dalšího nečekal a znovu ji začal líbat. Ona si jen vychutnávala jejich sladké polibky, které díky ní, chutnaly po čokoládě, kterou jedla u televize. Rukou, opřenou na jeho hrudi, cítila jeho tlukot srdce. Byl synchronizovaný s tím jejím. Ještě více se o něj opřela a nechala ho ji líbat, jak jen chce...
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Užijte si Valentýn! ❤️💋❤️
ČTEŠ
Famous
FanfictionChang Harin (창하린) je devatenáctiletá dívka, co se rozhodla postavit na vlastní nohy. Hodlá se odstěhovat od rodičů, se kterými žila doteď v Incheonu (인천), do hlavního města Soulu (서울) hledat bydlení, práci a štěstí. Kim Taehyung (김태형) je dvacetičtyř...