Kolem nás

126 3 0
                                    

Leželi jsme a já jen se zavřenýma očima nasávala jeho vůni, která teď byla cítit najednou všude. Cítila jsem, jak mě objímá a nechce pustit, jako bych byla poklad. Mírně jsem se nad tou myšlenkou usmála a nato zčervenala. Cítila jsem jak mi tváře mírně hřejí. Po chvíli mě napadlo, jestli je vůbec ještě Tae vzhůru nebo jestli usnul. Neviděla jsem mu do tváře, jelikož jsem měla hlavu namířenou nahoru ke stropu a navíc zavřené oči. Otevřela jsem je a otočila se k němu, přičemž jsem se jedním loktem podepřela, abych mu viděla do obličeje. Sice měl taky původně zavřené oči, ale můj pohyb zapříčinil to, že je otevřel a díval se co dělám. Usmála jsem se na něj a dál nic nedělala. Nebylo potřeba slov, měli jsme teď všechno, co jsme potřebovali a chtěli...

Po chvíli jsem se rozhodla se už jít osprchovat. On by jít taky měl a tak jsem ho k tomu postrčila. ,,Nechceš se jít umýt?" zeptala jsem se. ,,Jako s tebou" Zeptal se nazpět. Ach, to jsem nedomyslela... Zachovala jsem si tvář a dělala, že to bylo úmyslné. ,,No, to by taky šlo, ale já se spíš ptám proto, že bys měl a pokud nejdeš, jdu já." shrnula jsem to a už jsem zároveň mezi řečí vstávala a mířila do koupelny. V tu chvíli se okamžitě posadil a už mě následoval, tomu, že půjde se mnou se nevyhnu... ,,Máš najednou nějak naspěch..." musela jsem si do něj rýpnout. ,,Těším se." objasnil mi jeho náhlou energii a už mě bral za ruku a táhl mě do zmiňované koupelny sám. Když jsme tam došli vlezli jsme do sprchy a já se začala sprchovat, byla jsem celkem unavená a chtěla jsem spíš ležet než stát. On se začal mýt ihned taky. Po chvíli jsem si chtěla vzít mýdlo, ale on mě zastavil. ,,Já sám..." a s tím mě začal mýt. Celkem jsem se styděla, když na mě znova všude sahal, ale jeho doteky se mi líbily. Byl celkem soustředěný, zřejmě se snažil potlačil touhu dělat něco jiného než mě jen mýt. Snažila jsem se to ignorovat a ani jsem se ho na to neptala, abych ho ještě víc nerozptylovala. Když mě domyl, nechal mě se ještě zkontrolovat a umyl se sám. Pak jsme už mýdlo jen smyli. U toho mě začal líbat, zřejmě přeci alespoň něco navíc bylo potřeba. Ušklíbla jsem se kvůli tomu do polibku a zapojila se. Cítila jsem jeho a tekoucí vodu, bylo nádherně...

Přesto jsem už po chvíli chtěla z vody ven a tak jsem se pomalu odtáhla, doopláchla zbylou pěnu a vylezla, on šel hned za mnou. Oblékla jsem se do noční košile, kterou jsem měla tady v koupelně už připravenou. Když jsem si ji nepřipravila rovnou do koupelny, vždy jsem na ni zapomněla a uvědomila jsem si, že ji potřebuji, až když jsem byla umytá... On šel rovnou do ložnice, takže jsem na chvíli konečně osaměla. Přišla jsem k zrcadlu a podívala se na sebe. Viděla jsem své zarudlé rty z líbání. Jemně jsem po nich přejela konečky prstů a přivřela u toho oči, abych si mohla vybavit vzpomínku na ten dotyk... Po chvíli jsem se zas probrala a šla si čistit zuby. Po důkladném vyčištění a vypláchnutí, jsem je ještě jednou v zrcadle zkontrolovala a pak už šla za Taem do ložnice. On už ležel a vypadalo to, že už spí. Možná na mě čekal, ale asi to nevydržel. Pousmála jsem se nad tím a snažila se potichu zalézt do postele. Nechtěla jsem ho zbytečně vzbudit. Uvědomila jsem si, že se poslední dobou směji pořád. Důvodem nebylo nic a nikdo jiný, než Tae. Stačilo mi na něj pomyslet, vidět ho, mluvit s ním. Cokoli s ním mi vytvářelo úsměv na tváři. To musel být pro každého důkaz, že jsem šťastná...

O našem vztahu zatím nikdo neví. Já to svým rodičům říct zatím nechtěla. Ani na to zatím nebyl čas a my spolu byli celkem krátce. Nevěděla jsem, jak to moje rodina vezme. U každého z mé rodiny jsem váhala. Vždy, když jsem jim něco oznamovala, mě různě překvapovali. Jednou to vzali celkem v pohodě, jindy vyváděli, i když já neviděla důvod a někdy mi věci, které jsem se jim celkem bála říct, brali až překvapivě moc v pohodě. Vztah s Taem, byla rozhodně jedna z těch věcí, kterou jsem se jim říct bála a sama jsem nevěděla, jestli toho někdy budu schopná. Ze všech členů rodiny jsem zatím uvažovala jen nad mojí mamkou. Ona byla jediná, komu jsem se svěřovala ve všem. Byly věci, které jsem nechtěla říct ani jí, ale nakonec jsem jí to stejně řekla. Kolikrát se to navíc dozvěděla nějak sama. Vždy se mě snažila pochopit a podržet mě, i když s tím taky mnohokrát nesouhlasila a snažila se mi to rozmluvit. Nastaly chvíle, kdy nebyla řeč, ani s ní, ale nakonec to byla stejně ona, kdo mi s tím pomohl. Měla jsem ji moc ráda a už teď jsem byla schopná říct, že pokud nikdy nenajdu odvahu vztah s Taem rodině přiznat, jí jako jediné to nakonec jednou přece přiznám...

O Taeho rodině jsem nic nevěděla. Byli bohatí, ale kdo to přesně je, jsem netušila. Tae mi o nich nikdy nic neřekl, asi ještě taky nechtěl téma ,,můj vztah" a ,,moje rodina" dávat dohromady. Já mu o té své taky nic neříkala. Nevěděla jsem jací jsou jeho rodiče, jestli má nějaké sourozence, i když, ani nevím proč, jsem měla dojem, že má bratra. S dalšími členy jeho rodiny to bylo ještě horší, ani jsem nevěděla jestli nějací existují. No, ač už sami sebe začínáme celkem poznávat, je vidět, že toho o sobě stále ještě spoustu nevíme...

Přemýšlela jsem a u toho byla k Taemu otočená zády, tak jako on na mě. Slyšela jsem jak tiše oddychuje a tím jsi byla jistá, že opravdu spí. Po chvíli se mi už začínaly zavírat oči a já začala usínat taky. Najednou mě probral nějaký pohyb a pak jsem cítila dotek. Tae se ze spaní otočil a přehodil přese mě ruku. Ze spaní si mě k sobě přitáhl blíž a objal mě. Já se nechala, i když mě pak na krku šimral jeho dech. Uvědomila jsem si, že se zase usmívám a takhle šťastná, jsem s úsměvem na tváři, šla v Taeho objetí spokojeně konečně spát...




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

Sice v půl 2, ale na dobrou noc jako dělaná... 🥰

잘자요~


FamousKde žijí příběhy. Začni objevovat